Saturday, April 9, 2011

သံေယာဇဥ္ တြယ္မိသူတေယာက္ အေၾကာင္း...


ကုိႀကီးနဲ႔ က်ေနာ္တုိ႔ ဆုံေတြ႔ခဲ့ရတာက တျခားသူကုိ ကူညီရင္းနဲ႔ ေတြ႔ခဲ့ၾကတယ္။ ျပည္တြင္းမွာရွိတဲ့မိသားစုက ဖခင္ျဖစ္သူနဲ႔ ဆက္သြယ္ေတာ့ က်ေနာ္တုိ႔ထံမွတဆင့္ ဆက္သြယ္ေပးခဲ့ေတာ့ အဲဒီအခ်ိန္ကစလုိ႔ ကုိႀကီးကုိ က်ေနာ္ သိေနခဲ့တာ။ စေတြ႔တုန္းက က်ေနာ္က ကုိႀကီးရဲ႕အသက္ကုိ ေသခ်ာမသိေတာ့ အန္ကယ္လုိ႔ စၿပီး ႏႈတ္ဆက္ခဲ့တယ္။ ကုိႀကီးကေတာ့ က်ေနာ့္ကုိ ညီမတဲ့။ အဲဒီကတည္းက ဘယ္ေလာက္ ကေသာင္းကနင္းျဖစ္သလဲေနာ္။ က်ေနာ္က ညီမ မဟုတ္ပါဘူးလို႔ မေက်မနပ္နဲ႔ေျပာေတာ့ ဟုတ္ကဲ့ပါ ကေလးမရယ္လုိ႔ ကုိႀကီးျပန္ေျပာခဲ့တာ က်ေနာ္ မွတ္မိေနတုန္းပဲ။ ေနာက္ေတာ့ က်ေနာ့္ကို ယုန္ကေလး လုိ႔ေခၚခဲ့တယ္။ တကယ္ေတာ့ ယုန္ကေလးဆုိတာ ကုိႀကီးေပးထားတဲ့ နာမည္ေလးပါပဲ။ တခါတေလလည္း ေယးကလုန္ လုိ႔လည္းေခၚတတ္တယ္။
တႏွစ္ေသာ သႀကၤန္္္မွာ က်ေနာ္ ကုိႀကီးနဲ႔ေတြ႔ၿပီး ကုိႀကီးတုိက္တဲ့ ေကာ္ဖီတခြက္ ေသာက္ခဲ့ဖူးတယ္။ အဲဒီေန႔က ကုိႀကီးနဲ႔ေတြ႔ရမယ္ဆုိတာ ႀကိဳသိေနခဲ့ေတာ့ က်ေနာ္ ေပ်ာ္ေနခဲ့တယ္။ အျပင္မွာ ပထမဆုံး ေတြ႔ခဲ့ေပမယ့္ က်ေနာ္တုိ႔အနားကုိ ကုိႀကီးေရာက္ေတာ့ ေလးငါးေယာက္ ထုိင္ေနတဲ့အထဲမွာမွ က်ေနာ့္ကုိ ယုန္ကေလး...လုိ႔ တန္းေခၚခဲ့တာ က်ေနာ္အံ့ၾသေနမိတယ္။ အဲဒီတုန္းက ကုိႀကီးသာ က်ေနာ့္ကို မသိဘူးဆုိရင္ က်ေနာ္လည္း တိတ္တိတ္ေလး ေနလုိက္ေတာ့မလုိ႔ေလ။ ကုိႀကီးက က်ေနာ့္ကုိ ယုန္ကေလး ထမင္းစားၿပီးၿပီလားလုိ႔ ေမးေတာ့ အေယာင္ေယာင္အမွားမွားနဲ႔ ဟုတ္ကဲ့လုိ႔… ေျဖခဲ့ၿပီးမွ ခ်က္ခ်င္းပဲ မွားလုိ႔ မစားရေသးဘူးလုိ႔….ေျပာၿပီး က်ေနာ္တုိ႔ ဆုိင္တဆုိင္ကုိေရာက္လာခဲ့တယ္။ ကုိႀကီးက လမ္းေလွ်ာက္တာေတာ့ ေတာ္ေတာ္ျမန္တယ္။ ေနာက္မွာ က်န္ေနတဲ့ က်ေနာ့္ကုိ ယုန္ကေလး လာ…လာ..လုိ႔ လွည့္လွည့္ၿပီးေခၚတယ္။ ဆုိင္ကုိေရာက္ေတာ့ ကုိႀကီးက သူ႔ကုိယ္သူ ယုန္ကေလး... ဓာတ္ပုံထဲမွာနဲ႔ အျပင္မွာ ဘယ္က ပုိညစ္ပတ္လဲလုိ႔ေမးေတာ့… အတူတူပဲလုိ႔… က်ေနာ္ျပန္ေျဖခဲ့တယ္။
ဆုိင္ထဲမွာ က်ေနာ္တုိ႔က တ၀ုိင္း ကုိႀကီးတုိ႔က စားပြဲတ၀ုိင္း။ ခဏေနေတာ့ ကုိႀကီးက သူထုိင္ေနတဲ့ စားပြဲ၀ုိင္းကေနထလာၿပီး အျပင္ခဏသြားလုိက္ဦးမယ္လုိ႔ ေျပာၿပီး ယုန္ကေလး ဘာမွာဦးမလဲ…ဘာစားမလဲ..လုိ႔ေမးၿပီး အျပင္ကုိ ျပန္ထြက္သြားခဲ့တယ္။ ငါးမိနစ္ေလာက္ၾကေတာ့ ဆုိင္ကယ္နဲ႔ ကုိႀကီးျပန္ေရာက္လာခဲ့တယ္။ အဲဒီတုန္းက ကုိႀကီး အျပင္ကုိထြက္ၿပီး ဘယ္သြားတာလဲ က်ေနာ္ မသိခဲ့။ ေနာက္ေတာ့မွ ကုိႀကီးက က်ေနာ္တုိ႔ေတြ႔တဲ့နားမွာ ဆုိင္ကယ္ရပ္ထားခဲ့ၿပီး အဲဒီဆုိင္ကယ္ေရွ႕ျခင္းထဲမွာ ကုိႀကီးရဲ႕ ဘႀကီးေပးထားတဲ့ ကင္မရာက်န္ခဲ့လုိ႔ျပန္ယူတာဆုိလား။ အဲဒီတုန္းက က်န္ခဲ့တဲ့ ကင္မရာျပန္ရလုိ႔ ေတာ္ပါေသးရဲ႕လုိ႔ က်ေနာ္ေျပာလုိက္ေသးတယ္။ က်ေနာ့္ကုိ ဆုိင္ကယ္နဲ႔ ၿမိဳ႕တပတ္လုိက္ပုိ႔မယ္လုိ႔ ကုိႀကီးက ေျပာေပမယ့္ မလုိက္ျဖစ္ခဲ့ပါ။
အဲဒီတုန္းက တျခားသူေတြနဲ႔အတူ ေကာ္ဖီထုိင္ေသာက္ရင္း ဆုိင္နဲ႔ မ်က္ေစာင္းထုိး သႀကၤန္မ႑ပ္မွာ ေရကစားေနတဲ့သူေတြကုိ ေငးေနတဲ့ က်ေနာ့္ကုိ ကုိႀကီးက တဖက္၀ုိင္းကေန ထလာၿပီး ယုန္ကေလး လာဦးလုိ႔…ေခၚေတာ့ ကုိႀကီးထုိင္လုိက္တဲ့ စားပြဲ၀ုိင္းကို အမိန္႔အတုိင္း (ဒီမွာလည္း အမိန္႔အာဏာနဲ႔မလြတ္ပါလားလုိ႔ေတြးရင္း)က်ေနာ္ေရာက္ခဲ့တယ္။ အဲဒီမွာ စကားေတြအမ်ားႀကီးေျပာတဲ့သူက ကုိႀကီးျဖစ္ေနတယ္။ က်ေနာ္ကေတာ့ အလုိက္သင့္ ျပန္ေျဖတဲ့ သူျဖစ္ခဲ့တယ္။ ကုိႀကီးက စကားသိပ္မေျပာတဲ့ က်ေနာ့္ကုိၾကည့္ၿပီး ယုန္ကေလးက ခ်က္တင္မွာဆုိ စကားမ်ားၿပီး အခုေတာ့ စကားသိပ္မေျပာဘူးေနာ္…လုိ႔ေျပာခဲ့တယ္။ ခ်က္တင္မွာ စကားမ်ားလြန္းလုိ႔ က်ေနာ့္ကုိ စ ၇ လုံးလုိ႔ေတာင္ အမည္တပ္ခဲ့ေသးတာပဲ။ စကားမ်ားတယ္၊ စိတ္ႀကီးတယ္၊ စပ္စုတယ္၊ စိတ္ေကာက္တယ္…..ၿပီးေတာ့ ဘာေတြလဲ က်ေနာ္ေတာင္ ေသခ်ာမသိေတာ့ပါဘူး။ အရင္က က်ေနာ္က မ်က္စိမႈန္တယ္လုိ႔ ကုိႀကီးကို ေျပာခဲ့ဖူးေတာ့ အဲဒီတုန္းကေတြ႔ေတာ့ ယုန္ကေလးက မ်က္ကပ္မွန္တပ္တာလားလုိ႔ ကုိႀကီးက ေမးခဲ့တယ္။ ၿပီးေတာ့ ကုိႀကီးက ယုန္ကေလးကုိ အခု မစရဲဘူး… ေတာ္ၾကာ စိတ္ဆုိးၿပီး လက္သီးနဲ႔ထထုိးေနမွ…လုိ႔ေျပာေတာ့ က်ေနာ္က စားပြဲေပၚတင္ထားတဲ့ လက္ႏွစ္ဖက္ကုိ လက္သီးဆုပ္လုိက္မိတယ္။ ေနာက္ပုိင္း အဲဒီအေၾကာင္းကုိ စကားစပ္မိတုိင္း ကုိႀကီးကေျပာေျပာေနတတ္တယ္။ ယုန္ကေလး လက္သီးဆုပ္ကုိျမင္ၿပီး ေၾကာက္ပါတယ္…လုိ႔ က်ေနာ့္ကုိ စတတ္တယ္။ အဲဒီတုန္းက ကုိႀကီးေျပာသမွ်ကုိ နားေထာင္ရင္း စားပြဲေပၚခၽြတ္ၿပီးတင္ထားတဲ့ ေနကာမ်က္မွန္ကုိင္းေလးကုိ ေကြးလုိက္ ဆန္႔လုိက္ လုပ္ရင္း စိတ္လႈပ္ရွားေနမိတဲ့ က်ေနာ္။
ကုိႀကီးနဲ႔ စကားေျပာေနရင္းမွ က်ေနာ္က စာအုပ္ေလးထုတ္ေပးရင္း အမွတ္တရ တခုခုေရးေပးပါလုိ႔ေျပာေတာ့… 'ယုန္ကေလးနဲ႔ေတြ႔ရတာ အရမ္း၀မ္းသာပါတယ္…ဓာတ္ပုံထဲကထက္ ပုိေခ်ာတဲ့ ယုန္ကေလးျဖစ္ပါတယ္ခင္ဗ်ား' တဲ့။ ကုိႀကီး က်ေနာ့္စာအုပ္ေလးထဲမွာ ေရးေနတုန္းက ဘာေတြေရးေနပါလိမ့္ဆုိတဲ့ အေတြးနဲ႔စိတ္လႈပ္ရွားေနမိတယ္။ ေနာက္ေတာ့မွ အဲဒီစာေၾကာင္းေလးျဖစ္ေတာ့ ဖတ္ၾကည့္မိၿပီး က်ေနာ္က အဟဲ…မဟုတ္လည္း မဟုတ္ဘဲနဲ႔ အန္ကယ္ကလည္း…ပုိေခ်ာတယ္လုိ႔ေျပာလည္း ဒီေကာ္ဖီ အန္ကယ္တုိက္ရမွာေနာ္… လုိ႔ ျပန္ေျပာလုိက္ေတာ့ ကုိႀကီးက ေသာက္..ေသာက္…ထပ္မွာဦးေလ…လုိ႔ေျပာေတာ့ က်ေနာ့္စိတ္ထဲမွာ အန္ကယ္က အျပင္မွာ ေတာ္ေတာ္သေဘာေကာင္းပါလား…လုိ႔ေတာင္ ေတြးမိေသးတယ္။ က်ေနာ့္ကုိ ေခ်ာတယ္လုိ႔ေျပာတာေတာ့ အန္ကယ္က က်ေနာ့္ထက္အသက္ႀကီးေတာ့ မ်က္လုံးမႈန္လုိ႔ျဖစ္မွာပဲလုိ႔လည္း ေတြးရင္း။ က်ေနာ္ ရန္ကုန္ျပန္ေရာက္ေတာ့ ကုိႀကီးေရးေပးတဲ့ စာအုပ္ေလးကို ခဏခဏထုတ္ၾကည့္လြန္းလုိ႔ စာေၾကာင္းေတြေကာ ကုိႀကီးလက္ေရးကုိပါ မ်က္လုံးထဲမွာ ျမင္ျမင္ေနတတ္တယ္။ အေမးအျမန္းထူလြန္းတယ္လုိ႔အေျပာခံရတဲ့ က်ေနာ္က ကုိႀကီးကို တခုေတာ့ေမးခဲ့ေသးတယ္။ ဒီမွာေနရတာ ေပ်ာ္လား ဆုိတဲ့ ေမးခြန္းပါ။
က်ေနာ္နဲ႔ စကားေျပာၿပီး ေတာ္ေတာ္ၾကာေတာ့ ကုိႀကီးက ကဲ….ယုန္ကေလး ေငးလုိက္ဦးေနာ္…ဟုိဘက္၀ုိင္းသြားလုိက္ဦးမယ္…လုိ႔ေျပာၿပီး တဖက္၀ုိင္းကုိ ကူးသြားတယ္။ က်ေနာ္တုိ႔ျပန္ေတာ့ ကုိႀကီးတုိ႔ထုိင္ေနတဲ့ စားပြဲဆီကုိ သြားၿပီး ႏႈတ္ဆက္ေတာ့ ယုန္ကေလးက ေမးခြန္းေတြ သိပ္ေမးတာ….လုိ႔ ကုိႀကီးက တျခားသူေတြကုိေျပာေတာ့ ကုိႀကီးကို မေက်မနပ္ျဖစ္မိေသးတယ္။ ၿပီးေတာ့ ကုိႀကီးအပါအ၀င္ တျခားသူေတြကုိပါ ႏႈတ္ဆက္ရင္း အားလုံးနဲ႔ ေနာက္ႏွစ္ေရာက္ရင္ အမိေျမမွာ ျပန္ဆုံခ်င္ပါတယ္…လုိ႔ ေျပာမိတယ္။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ့္ဆုေတာင္း မျပည့္ခဲ့ဘူးဆုိတာ အခုခ်ိန္ေရာက္မွ သိခဲ့ရတယ္။ အဲဒီေန႔က က်ေနာ္ ကုိႀကီးနဲ႔ေတြ႔လုိ႔ ေပ်ာ္ရႊင္ခဲ့တယ္။ ၿပီးေတာ့ က်ေနာ့္ရဲ႕ မေသခ်ာေသးတဲ့ အေၾကာင္းအရာတခုကုိ ေသခ်ာေအာင္ အတည္ျပဳႏုိင္ခဲ့တယ္။
အခုေနာက္ပုိင္း က်ေနာ္ ကုိႀကီးကုိ အန္ကယ္လုိ႔ေခၚေနရင္းက ကုိႀကီးလုိ႔ ေျပာင္းေခၚခဲ့တာ သိပ္မၾကာေသး။ ေမးခြန္းေတြ လုိက္ေမးတတ္တဲ့ က်ေနာ့္ကုိ ဆရာေမာင္သာခ်ဳိရဲ႕ စာအုပ္တအုပ္ကုိ ပုိ႔ေပးခဲ့တယ္။ အဲဒီေတာ့မွ က်ေနာ္လည္း နည္းနည္းဆင္ျခင္သြားမိေတာ့တယ္။ က်ေနာ္ဖတ္ခ်င္တဲ့စာအုပ္ေတြ ဖတ္သင့္တယ္ထင္တဲ့ စာအုပ္ေတြကုိ ကုိႀကီးကပုိ႔ေပးတတ္တယ္။ က်ေနာ္ စာေတြေရးၿပီး သိမ္းထားတတ္တာ ကုိႀကီးေၾကာင့္ပါ။ က်ေနာ့္ရဲ႕ စာေရးခ်င္စိတ္ေတြကုိ ကုိႀကီးက လမ္းဖြင့္ေပးခဲ့တယ္။ အရင္က က်ေနာ္ စာတေၾကာင္းျပည့္ေအာင္ေတာင္ မေရးျဖစ္ခဲ့ပါဘူး။ ေနာက္ေတာ့ က်ေနာ္အေၾကာင္းတခုခု ကုိႀကီးကုိေျပာျပတုိင္း အလုပ္မ်ားတဲ့ ကုိႀကီးက ယုန္ကေလး ေျပာခ်င္တာေတြ စာေရးထားေနာ္….ၿပီးရင္ ဖတ္မယ္…လုိ႔ ေျပာတတ္ေတာ့ စကားမ်ားခ်င္တဲ့ က်ေနာ္က စာေၾကာင္းေတြျဖစ္ေအာင္ ေရးရတယ္။ ၿပီးေတာ့ ကုိႀကီးက က်ေနာ့္ကုိ ယုန္ကေလး ဘာစာအုပ္ေတြဖတ္ေနလဲ…လုိ႔ ခဏခဏေမးတတ္တယ္။ တခါတေလ အလုပ္မ်ားေနတာနဲ႔ အာရုံမရတာနဲ႔ ဟုိစပ္စပ္ ဒီစပ္စပ္နဲ႔ ဘာစာအုပ္ကုိမွ မယ္မယ္ရရမဖတ္ျဖစ္တဲ့အခါ က်ေနာ့္မွာ အေျဖမရွိ။ အဲဒီအခါက်ရင္ ကုိႀကီးက စာဖတ္မွေပါ့…လုိ႔ေျပာတတ္တယ္။
တခါတရံ က်ေနာ့္ရဲ႕ မသိဆုိးရြားမႈေတြက ကုိႀကီးေၾကာင့္ ဆင္ျခင္တတ္လာခဲ့တယ္။ သည္းခံစိတ္ေတြကုိ ကုိႀကီးကုိၾကည့္ၿပီး သင္ယူတတ္လာခဲ့တယ္။ ကုိႀကီးက စိတ္မဆုိးတတ္ဘူးလုိ႔ သူ႔ကိုယ္သူ ေျပာခဲ့ဖူးတယ္။ ဟုတ္မွာပါ။ စႏုိက္ပါေတြ လက္နက္ႀကီးေတြနဲ႔ ထုတဲ့ဒဏ္ကို ခဏခဏခံေနရေပမယ့္ မတုန္မလႈပ္။ က်ေနာ္သာဆုိ ေဒါသထြက္ၿပီး ဘုိင္းခနဲ လဲေနေလာက္ၿပီ။ အဲလုိျဖစ္ေနေတာ့ က်ေနာ္ကပဲ အ႐ႈံးေပးသလုိျဖစ္သြားမွာေပါ့။ ဒါေၾကာင့္ ကုိႀကီးကေတာ့ အျပံဳးမပ်က္ မတုန္မလႈပ္နဲ႔ ေနႏုိင္တာပဲျဖစ္မည္ထင္ပါသည္။ စႏုိက္ပါေတြက က်ည္ဆံနဲ႔ပစ္တာကုိ ပန္းပြင့္နဲ႔ ေပါက္ေနတယ္လုိ႔ ထင္ေနပုံရတယ္။ က်ေနာ္ကေတာ့ ကိုႀကီးကုိၾကည့္ၿပီး ၾသခ်မိတယ္။ က်ေနာ္သာဆုိ…။ ဒါေၾကာင့္ ကုိႀကီးက က်ေနာ့္ကို ခဏခဏေျပာတာ။ ယုန္ကေလးက အရပ္ရွည္သေလာက္ စိတ္တုိတတ္တယ္တဲ့…။ လူပုစိတ္တုိပဲ ရွိပါတယ္…လုိ႔လည္း ေျပာရဲ႕။ က်ေနာ္စိတ္ေကာက္တတ္တဲ့ အက်င့္ကေတာ့ ကုိႀကီးနဲ႔ေတြ႔မွ ေျပာင္းျပန္ေတြျဖစ္ကုန္ေရာ။ စိတ္ေကာက္ရင္ မေခ်ာ့တတ္ဘူးလုိ႔ေျပာၿပီး ဘယ္လုိေခ်ာ့ရသလဲ ျပန္ေမးတတ္တဲ့ ကုိႀကီးကို က်ေနာ္က ဘယ္လုိစိတ္ေကာက္ရေတာ့မလဲ။ တခါတေလ က်ေနာ္ စိတ္တုိစိတ္ေကာက္ရင္ ကုိႀကီးက သိေတာင္ မသိခဲ့။ က်ေနာ္တေယာက္တည္းပဲ စိတ္ေကာက္ က်ေနာ္တေယာက္တည္းပဲ စိတ္ေျပခဲ့ရတဲ့ အခ်ိန္ေတြက ခဏခဏ။ က်ေနာ္ စိတ္ဆုိးရင္ ေခ်ာ့ဖုိ႔ေ၀းလုိ႔ တဟီတီကုိ သြားေတာ့မယ္…ဆုိၿပီးလည္း ၿခိမ္းေျခာက္တတ္ေသးတယ္။
ကုိႀကီးက ျမန္မာျပည္ျပန္ေရာက္ရင္ ယုန္ကေလးဆီ အရင္ဆုံးလာလည္ၿပီး ယုန္ကေလးခ်က္ေကၽြးတဲ့ လက္ရာကုိ စားမယ္…လုိ႔ က်ေနာ့္ကုိ စ ေတာ့ က်ေနာ္ရယ္ေနခဲ့ေသးတယ္။ က်ေနာ္က ထမင္းဟင္းခ်က္တဲ့ ေနရာမွာေတာ့ ခ်ာတူးလန္အဆင့္မွာရွိတယ္။ က်ေနာ္ တခါတေလခ်က္ရင္လည္း ဟင္းဆုိရင္ တမ်ဳိးေမ့ေနတတ္တယ္။ ဟင္းလ်ာရဲ႕ အေရးႀကီးဆုံး ဆားကုိလည္း တခါတေလ မထည့္ျဖစ္ဘူး။ ဒါေၾကာင့္ က်ေနာ္ခ်က္တဲ့ဟင္းေတြက တမ်ဳိးေမ့ဟင္းလုိ႔ အမည္တပ္ထားတာ။ ဆားပါရင္လည္း ဟင္းထဲထည့္ဖုိ႔ တျခားဟာတခုခုေတာ့ လုိေနေသးတာပဲ။ ၿပီးေတာ့ ကုိႀကီးနဲ႔က်ေနာ္က အႀကိဳက္ခ်င္းလည္း လုံးလုံးမတူၾကပါဘူး။ ကုိႀကီးက အဆီအဆိမ့္ႀကိဳက္တဲ့သူျဖစ္ၿပီး က်ေနာ္ကေတာ့ အဆီအဆိမ့္ဆုိ မစားတဲ့သူ။ ဒါေပမယ့္ အာလူးဟင္းနဲ႔ ၾကက္ဥေမႊေၾကာ္ႀကိဳက္တာေတာ့ တူတယ္လုိ႔ ကုိႀကီးေျပာဖူးတယ္။
ဒီႏွစ္ ကုိႀကီးေမြးေန႔မွာ ကုိႀကီးကို ေမြးေန႔လက္ေဆာင္ အီးေမးလ္ပုိ႔ေပးေတာ့ ေမြးေန႔လက္ေဆာင္ကုိၾကည့္ၿပီး ဒါေၾကာင့္ ကုိႀကီးရဲ႕ ယုန္ကေလးကို…..။ ပထမဆုံး ကုိႀကီးထံက ကုိႀကီးရဲ႕ ယုန္ကေလးလုိ႔ေျပာသံၾကားလုိက္ေတာ့ က်ေနာ္က ကုိႀကီးရဲ႕ ယုန္ကေလး ဘယ္တုန္းက ျဖစ္သြားတာလဲ…လုိ႔ တအံ့တၾသျပန္ေမးေတာ့ ကုိႀကီးက မသိဘူး…လုိ႔ အလြယ္တကူေျဖေတာ့မွ ကုိႀကီး စမွန္းသိခဲ့တယ္။ ေနာက္ပုိင္းမွာ ကုိႀကီးရဲ႕ ယုန္ကေလးလုိ႔ ခဏခဏေျပာတတ္ေပမယ့္ က်ေနာ္ကေတာ့ လႈပ္ရွားခ်င္ေနတဲ့ က်ေနာ့္ရဲ႕စိတ္ကုိ ထိန္းထိန္းသိမ္းသိမ္းေနတတ္ခဲ့တယ္။ ကုိႀကီးက က်ေနာ့္ကုိ အျမဲစေနာက္ေနက်ေလ။ တခါတေလ ကုိႀကီးက ယုန္ကေလးေတာ့ ကုိႀကီး စလုိ႔ ခဏခဏငုိေနရမွာပဲ…လုိ႔ ေျပာေသးတယ္။
က်ေနာ္ အခုဘေလာ့ဂ္ေလးတခုလုပ္ၿပီး စာေရးေတာ့ ကုိႀကီးကို ဘေလာ့ဂ္လိပ္စာေပးခဲ့တယ္။ အရင္ကေတာ့ ေရာက္တယ္လုိ႔ေျပာေပမယ့္ အလုပ္မ်ားတဲ့ ကုိႀကီးက အခုေနာက္ပုိင္းေတာ့ ေရာက္ျဖစ္မယ္ မထင္ပါဘူး။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ က်ေနာ္ကေတာ့ ကုိႀကီးနဲ႔ေတြ႔ခဲ့တဲ့ ေန႔ရက္ေတြ၊ ၿပီးေတာ့ က်ေနာ့္ကုိ စာေရးခ်င္စိတ္ျဖစ္ေအာင္၊ သည္းခံခြင့္လႊတ္တတ္ေအာင္ လမ္းညႊန္ေပးခဲ့တဲ့ ကုိႀကီးကုိ သတိရေနမိမွာပါ။ ကုိႀကီးနဲ႔ပတ္သက္ရင္ အေသးစိတ္ေလးကအစ က်ေနာ့္အတြက္ မွတ္မွတ္ရရရွိေနတတ္ပါတယ္။ လူတေယာက္ရဲ႕ အမႈမဲ့ အမွတ္မဲ့ ျပဳမူေျပာဆုိလုိက္တာေတြက တျခားသူအတြက္ေတာ့ သတိရစရာေတြ အမွတ္ရစရာေတြနဲ႔ လြမ္းစရာေတြအျဖစ္ က်န္ရစ္ခဲ့မယ္ဆုိတာ ကုိႀကီးသိႏုိင္ပါ့မလား…။

Image and video hosting by TinyPic

No comments:

Post a Comment