Wednesday, March 9, 2011

ကံ့ေကာ္ပန္းပြင့္ေလးနဲ႔ တူတဲ့ မႀကီးသုိ႔ အမွတ္တရ...


က်ေနာ္တကၠသုိလ္တက္စဥ္အခ်ိန္တုန္းက က်ေနာ့္ရဲ႕အမရင္းတေယာက္လုိ ခ်စ္ခင္ခဲ့ရတဲ့ အစ္မတေယာက္ရွိခဲ့တယ္။ က်ေနာ့္အျမင္မွာေတာ့ မႀကီးက ကံ့ေကာ္ပန္းပြင့္ေလးနဲ႔ တူတယ္။ အသားေလးက ျဖဴ၀င္းၿပီး အ၀ါေရာင္သန္းေနတယ္။ ကံ့ေကာ္ပြင့္ေလးေတြေတြ႔ရင္ မႀကီးကုိ ျမင္ေနရသလုိပါပဲ။ မႀကီးက မဟာသိပၸံဘြဲ႔အတြက္ တက္ေနသူျဖစ္ၿပီး က်ေနာ့္ထက္ အသက္ဆယ္ႏွစ္ေက်ာ္ေက်ာ္ႀကီးတယ္။
မႀကီးနဲ႔က်ေနာ္က တၿမိဳ႕ထဲလည္းျဖစ္၊ ေက်ာင္းသြားရင္ လုိင္းကားနဲ႔မသြားဘဲ ဖယ္ရီစီးတာလဲတူ၊ အဲ..ေနာက္ တူတာရွိေသးရဲ႕။ အဲဒါေတာ့ သူငယ္ခ်င္းေတြေျပာၾကတာ။ မႀကီးနဲ႔က်ေနာ္က မ်က္ႏွာေၾကာတင္းတာျခင္းလဲတူတယ္တဲ့။ အသြင္တူျခင္း ခင္မင္မိၾကတာျဖစ္ေကာင္းျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။ က်ေနာ္ကိုယ္တုိင္လည္း မႀကီးကို စေတြ႔ဖူးေတာ့ မ်က္ႏွာထားတည္တည္နဲ႔ မႀကီးကုိ ေတာ္ေတာ္မာနႀကီးမယ့္ ပုံပဲလုိ႔ စိတ္ထဲက မွတ္ခ်က္ခ်မိတယ္။ ေနာက္ေတာ့ ခင္သြားေတာ့လည္း  မႀကီးက ေတာ္ေတာ္သေဘာေကာင္းတယ္ဆုိတာ သိလာရတယ္။  က်ေနာ္က လူတေယာက္ကုိ လြယ္လြယ္ကူကူ မခင္တတ္ေပမယ့္ ခင္မင္မိရင္လည္း အလြန္ပဲသံေယာဇဥ္ႀကီးတတ္တယ္။
ေက်ာင္းဖယ္ရီစီးရင္ ဖယ္ရီကို မႀကီးအရင္ေရာက္ရင္ပဲျဖစ္ျဖစ္ က်ေနာ္အရင္ေရာက္ရင္ပဲျဖစ္ျဖစ္ အရင္ေရာက္တဲ့သူက ေနရာခ်န္ေပးတတ္ၾကတယ္။ မႀကီးရဲ႕ေမဂ်ာက ႐ုကၡေဗဒဘာသာဆုိေတာ့ စာသင္ရတဲ့အေဆာင္က အေဆာင္-၁၊ က်ေနာ္တုိ႔အေဆာင္က အေဆာင္-၂။ အေဆာင္ ၁၊ ၂ ဆုိေပမယ့္ နီးသလားဆုိေတာ့ မနီးပါ။ အေတာ္လွမ္းလွမ္းသြားရပါတယ္။ ေက်ာင္းေရာက္ရင္လည္း က်ေနာ့္အတန္းၿပီးတာနဲ႔ မႀကီးတုိ႔အတန္းရွိရာ အေဆာင္-၁ ကုိလာၿပီး စာသင္ေနတုန္းျဖစ္တဲ့ မႀကီးကို ေစာင့္ၿပီးမွ အတူတူျပန္ျဖစ္ၾကတယ္။ မႀကီးရဲ႕အတန္းက ေစာၿပီးေနရင္လည္း က်ေနာ့္အတန္းရွိရာကို လာရွာၿပီး အတူတူျပန္တယ္။
မႀကီးတုိ႔ေမဂ်ာက အဲဒီႏွစ္မွာ မဟာသိပၸံဘြဲ႔တက္ေနသူက မႀကီးနဲ႔မွ ဆယ္ေယာက္စြန္းစြန္းေလာက္ပဲရွိတယ္။ အဲဒီထဲမွာမွ ေယာက္်ားေလးက တေယာက္ပါတယ္။ သူတုိ႔အားလုံးက က်ေနာ့္ကို မႀကီးရဲ႕ ညီမလုိ႔ပဲ ထင္ေနၾကတယ္။ ဒီလုိပဲ က်ေနာ့္အတန္းက တကၠသုိလ္စတက္မွ ခင္ၾကတဲ့ က်ေနာ့္သူငယ္ခ်င္းေတြကလည္း မႀကီးကို က်ေနာ့္အမအရင္းလုိ႔ ထင္ၾကတယ္။
တခါေတာ့ မႀကီးတုိ႔အတန္း ေစာၿပီးေနလုိ႔ က်ေနာ့္အတန္းရွိရာ အေဆာင္ - ၂ ကုိ လာၿပီး က်ေနာ့္ကိုရွာတယ္။ အဲဒီေန႔မွာ က်ေနာ္ကလည္း အတန္းကေစာၿပီးေနလုိ႔ မႀကီးဆီ မသြားေသးဘဲ စာၾကည့္တုိက္ကို သြားေနတာဆုိေတာ့ က်ေနာ့္တို႔အတန္းမွာ က်ေနာ့္ကုိမေတြ႔လုိ႔ ျပန္သြားၿပီထင္ၿပီး အဲဒီေန႔က ဖယ္ရီမစီးဘဲ ျပန္သြားတယ္။ က်ေနာ္ စာၾကည္တုိက္ကေနျပန္လာၿပီး မႀကီးတုိ႔အေဆာင္ကုိသြားေတာ့ မႀကီးရဲ႕သူငယ္ခ်င္းက 'မဦး ျပန္သြားၿပီ။ ညီမေလးတုိ႔အတန္းကုိ လာရွာေသးတယ္။ မေတြ႔ေတာ့ သြားၿပီထင္ၿပီး ျပန္သြားတာ' လုိ႔ေျပာတယ္။ အဲဒီေန႔က မွတ္မွတ္ရရ က်ေနာ္ မႀကီးကို စိတ္ဆုိးခဲ့တယ္။ က်ေနာ္သူ႔ကုိ မေစာင့္ဘဲ ဘယ္တုန္းကမွ အိမ္မျပန္ဖူးတာပဲေလ။ စိတ္မေကာင္းလည္း ျဖစ္မိတယ္။
ေနာက္တေန႔ ဖယ္ရီကားေပၚမွာေတြ႔ေတာ့ က်ေနာ္ မႀကီးကို မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ၿပီး မေခၚဘဲ ေနမိတယ္။ မႀကီးက က်ေနာ္ရဲ႕နာမည္ထဲကမွ ထူးထူးျခားျခား ဘယ္သူမွမေခၚတဲ့ နာမည္တလုံးတည္းကုိ ေခၚတတ္တယ္။ 'ေဟ့..စိတ္ေကာက္ေနတာလား…မ်က္ႏွာႀကီးက ဘယ္လုိျဖစ္ေနတာလဲကြာ' လုိ႔ မႀကီးေျပာတယ္ဆုိပဲ စိတ္ေျပေနတဲ့ က်ေနာ္က ဟန္ေဆာင္ပန္ေဆာင္ေတာင္ စိတ္မေကာက္ျဖစ္ေတာ့ပါ။ က်ေနာ္က စိတ္ေကာက္တတ္ေပမယ့္ ခဏေလးနဲ႔ စိတ္ေျပတတ္တယ္။ ဒါေပမယ့္ ေမ့ေတာ့ မေမ့။
ေက်ာင္းမွာ ကင္တင္းထုိင္ရင္လည္း ေက်ာင္းသားႀကီးေတြျဖစ္တဲ့ မႀကီးတုိ႔ သူငယ္ခ်င္းတစုနဲ႔ အတူထုိင္ျဖစ္တာမ်ားတယ္။ အားလုံးနဲ႔ယွဥ္ရင္ က်ေနာ္က အငယ္ဆုံးျဖစ္ေနတာေပါ့။ မႀကီးတုိ႔ေမဂ်ာမွာ ရွားရွားပါးပါးတေယာက္သာပါေသာ ေယာက္်ားေလးအစ္ကုိႀကီးတေယာက္ရွိတယ္။ အဲဒီအစ္ကိုႀကီးက မႀကီးတုိ႔နဲ႔အတူတူ တတြဲတြဲေနေလ့ရွိေတာ့ မႀကီးဆီကိုလာတဲ့ က်ေနာ့္ကုိ အျမဲစေနာက္တတ္တယ္။ ၿပီးေတာ့ မႀကီးနဲ႔သက္တူရြယ္တူျဖစ္ေပမယ့္ မႀကီးကုိ က်ေနာ္ေခၚသလုိ မႀကီးလုိ႔ေနာက္ေျပာင္ေခၚေလ့ရွိတယ္။ အဲဒီိအစ္ကိုႀကီးက သီခ်င္းဆုိ၀ါသနာပါပုံပါပဲ။ က်ေနာ္သြားတုိင္း စာမသင္တဲ့အခ်ိန္ေတြဆုိ တပုဒ္တည္းေသာ သီခ်င္းကုိပဲ အျမဲညည္းေနတတ္တယ္။ သူဆုိေနက် သီခ်င္းက 'ေမွ်ာ္ေတာ္ေရာင္'ဆုိတဲ့ သီခ်င္း။ တခါတေလ စာသင္ေနတာနဲ႔ ၾကံဳရင္လည္း စာသင္ေနရင္းပင္ က်ေနာ္ကုိ လွမ္းစတတ္ေသးတယ္။ က်ေနာ္ကေတာ့ စာသင္ေနတဲ့ ပါေမာကၡဆရာမႀကီးျမင္ပါေစလုိ႔ ႀကိတ္ဆုေတာင္းမိတယ္။
တခါတေလ မႀကီးတုိ႔ လက္ေတြ႔လုပ္ရတဲ့ စုိက္ကြင္းေတြဘက္ကုိ လုိက္သြားတတ္တယ္။ စပါးမ်ဳိးေစ့ေတြကို တစ္ရွဴးစေတြနဲ႔ မ်ဳိးပင္ေပါက္ေအာင္လုပ္ရင္း အလုပ္ရႈပ္ေနတဲ့ မႀကီးတုိ႔အုပ္စုကိုၾကည့္ရင္း ရြာမွာဆုိ စပါးစုိက္ေပမယ့္ တစ္ရွဴးစမလုိ၊ အခုလုိ ပုိးေမြးသလုိေမြးေနစရာလည္း မလုိပါဘူးလုိ႔ ေတြးေနမိေတာ့တယ္။ ယုယုယယစုိက္ထားတဲ့ စပါးပင္ေတြ အႏွံထြက္လာေတာ့လည္း စပါးတႏွံမွာ ဘယ္ႏွစ္ေစ့ပါလည္းလုိ႔ ေရတြက္ရတာအေမာ။ က်ေနာ္ေတာင္ မႀကီးတုိ႔နဲ႔ေရာၿပီး ေရတြက္ရတာ အစစ္ပါလုိက္ေသးတယ္။
သြားေလရာ လမ္းတေလွ်ာက္မွာ ဘာပင္ေတြေပါက္ေနသလဲဆုိတာ မႀကီးနဲ႔အတူတူသြားေတာ့မွ မႀကီးသတိထားၾကည့္သလုိ က်ေနာ္လည္းၾကည့္ျဖစ္ခဲ့တယ္။ ဘာပန္းမွာ ပြင့္ဖက္ဘယ္ႏွစ္လႊာပါတယ္၊ ဘယ္အသီးရဲ႕ အညႇာကေတာ့ ဘယ္လုိ ဆုိတာေတြလည္း မႀကီးေျပာျပမွ သတိထားၿပီးၾကည့္တတ္လာေတာ့တယ္။ က်ေနာ္နဲ႔ မႀကီးက သစ္ပင္စုိက္တာ ၀ါသနာပါတာျခင္းေတာ့ တူတယ္။
တခါသားက သန္လ်င္က်ဳိက္ေခါက္ဘုရားပြဲကုိ မႀကီးနဲ႔ က်ေနာ္ သြားျဖစ္ၾကေလရဲ႕။ မႀကီးက သနပ္ခါး၀ယ္ဖုိ႔အတြက္ဆုိၿပီး သြားျဖစ္ၾကတာေလ။ သနပ္ခါးတုံးေတြအျပင္ သနပ္ခါးအျမစ္တုံးေတြပါ ၀ယ္ၿပီး သနပ္ခါးလိမ္းပ်င္းတဲ့ (အမွန္ေတာ့ သနပ္ခါးေသြးဖုိ႔ပ်င္းတာက ခပ္မ်ားမ်ားရယ္) က်ေနာ့္ကုိပါ ညဘက္လိမ္းအိပ္ဖုိ႔ဆုိၿပီး သနပ္ခါးအျမစ္တုံးတတုံးကုိ ၀ယ္ေပးတယ္။ ၿပီးေတာ့ ျပန္ခါနီးမွာ Kiss me ပန္းလုိ႔ က်ေနာ္တုိ႔ေခၚၾကတဲ့ ပန္းပ်ဳိးပင္ေပါက္ေတြေရာင္းတဲ့ဆီကို ႏွစ္ေယာက္သား မတုိင္ပင္ဘဲ သြားျဖစ္ၾကတယ္။ လွလုိက္တဲ့ ပန္းေတြ။ အပင္ငယ္ေလးေတြနဲ႔ အပြင့္ေတြပြင့္လုိက္တာ။ အနီေရာင္အပြင့္ေတြေရာ အစိမ္းႏုေရာင္၊ ဆင္စြယ္ေရာင္အပြင့္ေတြက က်ေနာ္နဲ႔ မႀကီးကုိ စိတ္၀င္စားေအာင္ စြဲေဆာင္ေနတာကုိး။ လက္တေတာင္ေလာက္သာရွိတဲ့ အပင္ငယ္ေလးေပမယ့္ အေရာင္အေသြးစုံလွတဲ့ အပြင့္ေတြနဲ႔ အပင္ေျခမွာ အျမစ္ရွည္ရွည္ေလးေတြေတာင္ ပါလုိက္ေသးတယ္။ ဒါနဲ႔ပဲ မႀကီးက သူ႔စိတ္ႀကိဳက္ ပန္းပင္သုံးပင္၀ယ္ၿပီး က်ေနာ့္အတြက္ ပန္းပင္တပင္ကုိ စုိက္ဖုိ႔ဆုိၿပီးေပးတယ္။
အိမ္ျပန္ေရာက္ေတာ့ က်ေနာ္လည္း မႀကီးက ေသေသခ်ာခ်ာရွင္ေအာင္စုိက္ေနာ္လုိ႔ ေျပာလုိက္ေတာ့ ပန္းအုိးေတြဘာေတြ၀ယ္ၿပီး အက်အနစုိက္ဖုိ႔ ျပင္ေတာ့တာေပါ့။ သစ္ပင္စုိက္ရင္း လက္ကအၿငိမ္မေနဘဲ သစ္ပင္ရဲ႕ေအာက္ေျခ အျမစ္ေလးေတြထြက္ေနတဲ့ဆီကုိ လက္ကေရာက္သြားၿပီး အျမစ္ကုိ ေသခ်ာကုိင္ၾကည့္လုိက္ေတာ့ သစ္ပင္ရဲ႕ အျမစ္က လည္ၿပီးလုိက္ေနတာေတြ႔ရေတာ့ ဘယ္လုိပါလိမ့္ဆုိၿပီး အျမစ္ကုိကုိင္ၿပီးဆြဲထုတ္လုိက္ေတာ့ အျမစ္ကတျခား အပင္ကတျခားနဲ႔ ပ်ဳိးပင္ေပါက္ထင္ၿပီး အညာခံလုိက္ရမွန္း သေဘာေပါက္မိေတာ့တယ္။ အပင္ရဲ႕ပင္စည္အေခါင္းေပါက္ထဲကုိ တျခားအပင္တခုခုရဲ႕ အျမစ္ကုိထုိးထည့္ထားၿပီး သာမန္ၾကည့္ရင္ေတာ့ အပင္နဲ႔အျမစ္အစစ္လုိ႔ပဲထင္မိတာေပါ့။ အပင္က တဖက္ အျမစ္ကတဖက္ကုိင္ၿပီး ပန္းအုိးေရွ႕မွာ က်ေနာ္တေယာက္တည္း ရယ္ေနမိတယ္။ မႀကီးလည္း က်ေနာ့္လုိပဲ ပန္းပင္စုိက္ရင္ေတာ့ သိမွာပဲလုိ႔ေတြးမိၿပီး မႀကီးဘယ္လုိေျပာမလဲဆုိတာ သိခ်င္လုိ႔ ေက်ာင္းျမန္ျမန္ဖြင့္ေစခ်င္မိတယ္။ စေန၊ တနဂၤေႏြ ေက်ာင္းႏွစ္ရက္ပိတ္ထားေတာ့ ေက်ာင္းျပန္ဖြင့္တဲ့ တနလၤာေန႔မွ မႀကီးနဲ႔ေတြ႔ရေတာ့မွာကုိး။ တနဂၤေႏြေန႔ေရာက္ေတာ့ ပန္းပင္မွာပါတဲ့ ပန္းပြင့္ေတြကလည္း အပြင့္စစ္မဟုတ္မွန္း သိလာရတယ္။ အပင္ကႏြမ္းသြားေတာ့ ပန္းခုိင္ရဲ႕ေဘးမွာ တုတ္နဲ႔ထုိးၿပီးထည့္ထားတဲ့အေပါက္က က်ယ္လာၿပီး ဆြဲႏႈတ္ၾကည့္ေတာ့မွ အပြင့္ကလည္း တုတ္နဲ႔ထုိးၿပီးထည့္ထားတာမွန္း သိလာရတယ္။ မွတ္မွတ္ရရ အဲဒီတခါအညာခံရတုန္းကေတာ့ စိတ္ဆုိးေဒါသထြက္ဖုိ႔ေ၀းလုိ႔ ရယ္သာရယ္ခ်င္ေနမိေတာ့တယ္။
ေနာက္တပတ္ တနလၤာေန႔ ေက်ာင္းဖြင့္ေတာ့ မႀကီးကိုေတြ႔တယ္ဆုိရင္ပဲ က်ေနာ္က 'မႀကီးေရ…ပန္းပင္ကေလ… ဟဲဟဲ' လုိ႔ ေရွ႕ဆက္စကားမဆုိေတာ့ဘဲ ဖယ္ရီေပၚမွာ တျခားသူေတြပါရွိေတာ့ အဲလုိေျပာလုိက္တယ္ဆုိရင္ပဲ မႀကီးက ရယ္က်ဲက်ဲနဲ႔ က်ေနာ့္ကို ဘယ္လုိသိသြားတာလဲတဲ့။ မႀကီးရဲ႕ အိမ္ကေတာ့ အပင္ေတြ၊ အသီးေတြ၊ အပြင့္ေတြအေၾကာင္းသင္ေနရၿပီး မဟာဘြဲ႔အတြက္ တက္ေနရတဲ့သူက ဒါေလးေတာင္ မသိရေကာင္းလားလုိ႔ဆုိၿပီး မႀကီးရဲ႕ေမေမက ဆူတယ္လုိ႔ေျပာတာၾကားရေတာ့ က်ေနာ္ ရယ္ေနမိတယ္။ က်ေနာ္က အပြင့္ေတြကလည္း တကယ့္အစစ္ေတြမဟုတ္ဘူးေနာ္။ တုတ္နဲ႔ထုိးၿပီးထည့္ထားတဲ့ အပြင့္ေတြျဖစ္ေနတယ္လုိ႔ ေျပာၿပီး ႏွစ္ေယာက္သား ငုိအားထက္ ရယ္အားသန္ဆုိသလုိ အညာခံရလုိ႔ ေဒါသထြက္ခ်င္ေပမယ့္ ရယ္စရာေကာင္းတာက ပုိေနေတာ့ ေဒါသကဘယ္ဆီေရာက္ေနမွန္းေတာင္ မသိ။ ဒီႏွစ္လည္း ႏွစ္စဥ္ တပုိ႔တြဲလျပည့္ေနမွာ က်င္းပေနျမဲျဖစ္တဲ့ က်ဳိက္ေခါက္ဘုရားပြဲေတာ္ကုိ မေရာက္ျဖစ္ေပမယ့္ လြန္ခဲ့တဲ့ ေလးႏွစ္ေလာက္က မႀကီးနဲ႔က်ေနာ္ ပန္းပ်ဳိးပင္၀ယ္ခဲ့ၾကတာကို အမွတ္ရေနမိတယ္။ မႀကီးေတာ့ အမွတ္ရပါ့မလား မသိ။
မႀကီးနဲ႔က်ေနာ္က ေကာ္ဖီႀကိဳက္တာခ်င္းတူေပမယ့္ တျခားအစားအစာေတြေတာ့ တယ္မညီလွဘူး။ မႀကီးက ၀က္သားသိပ္ႀကိဳက္ၿပီး က်ေနာ္က ၀က္သားလုံး၀မစား။ ၀က္သားမစားေပမယ့္ မႀကီး ၀က္ေခါင္းသုပ္ဆုိင္သြားလည္း က်ေနာ္လုိက္ျဖစ္တယ္။ မႀကီး ၀က္သားတုတ္ထုိးစားရင္ ေဘးမွာထုိင္ၿပီး ဟုိေငးဒီေငး ေငးေနတဲ့ က်ေနာ္။ တခါတေလ မႀကီးက ၀က္သားစားၾကည့္ပါလား ဒီေလာက္ေကာင္းတာကုိလုိ႔ စ တတ္တယ္။ က်ေနာ္တုိ႔ၿမိဳ႕ကုိ တခါတေလျပန္ျဖစ္ရင္ မႀကီးကုိ အျမဲသတိရမိတယ္။ မႀကီးတုိ႔ေနတဲ့ အိမ္ကုိသိေပမယ့္ က်ေနာ္မသြားျဖစ္ခဲ့ဘူး။
မႀကီးနဲ႔ က်ေနာ္ မေတြ႔ျဖစ္ၾကတာ သုံးႏွစ္ေတာင္ ရွိေတာ့မွာပဲ။ တၿမိဳ႕တည္းေနၾကေပမယ့္ ဘြဲ႔ရၿပီးကတည္းက လုပ္ငန္းခြင္ထဲေရာက္ေနတဲ့ က်ေနာ္နဲ႔ အိမ္ေထာင္က်သြားတဲ့ မႀကီးတုိ႔ မေတြ႔ျဖစ္ၾကေတာ့ပါ။ ေနာက္ဆုံးႏွစ္စာေမးပြဲေတြၿပီးေတာ့ မႀကီးရဲ႕မဂၤလာေဆာင္ကုိ က်ေနာ္သြားခဲ့တယ္။ က်ေနာ့္ရင္ထဲမွာ မႀကီးကိုႏွေျမာတဲ့စိတ္၊ ၀မ္းနည္းတဲ့စိတ္ေတြနဲ႔ အဲဒီတုန္းက ေတာ္ေတာ္ခံစားရတယ္။ မႀကီးရဲ႕ မဂၤလာပြဲမွာ မႀကီးက က်ေနာ့္ကုိ အမွတ္တရဓာတ္ပုံ႐ုိက္ရေအာင္ မသြားနဲ႔ဦးေနာ္လုိ႔ေျပာေပမယ့္ မႀကီး ဧည့္သည္ေတြကုိ လိုက္ဧည့္ခံေနတုန္း တိတ္တိတ္ေလး က်ေနာ္ျပန္ခဲ့လုိက္မိတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္ကတည္းက မႀကီးနဲ႔က်ေနာ္ မေတြ႔ျဖစ္ၾကေတာ့ဘူး။ မေတြ႔ျဖစ္တာ သုံးႏွစ္ေလာက္အခ်ိန္အတြင္းမွာ မႀကီးဘာေတြေျပာင္းလဲ သြားၿပီလဲဆုိတာ သိခ်င္မိတယ္။ ကံ့ေကာ္ပန္းပြင့္ေလးေတြလည္း ပြင့္ေနၿပီ မႀကီးေရ… ကံ့ေကာ္ပန္းေလးေတြျမင္ရင္ မႀကီးကုိ သတိရတယ္။
ခုခ်ိန္ေလာက္ဆုိရင္ မႀကီးတေယာက္ တကၠသုိလ္မွာဆရာမပဲျဖစ္ေနၿပီလား…ေနာက္ၿပီး မႀကီးတုိ႔မွာ သားသမီးေတြ ပြားစီးေနေလာက္ၿပီေပါ့။ က်ေနာ့္ရဲ႕ တူေလးလား တူမေလးလား မသိတဲ့ အဲဒီကေလးေလးကုိ က်ေနာ္ ျမင္ဖူးခ်င္လုိက္တာ။ မႀကီးတုိ႔ ေပ်ာ္ရႊင္ခ်မ္းေျမ့ေသာ မိသားစုဘ၀ေလးကုိ ပုိင္ဆုိင္ႏုိင္ပါေစလုိ႔ က်ေနာ္ဆုေတာင္းေနပါတယ္။

Image and video hosting by TinyPic

1 comment:

  1. ညီမေလးရဲ႕ မၾကီးအေၾကာင္း လာဖတ္သြားပါတယ္....ခင္မင္မႈသံေယာဇဥ္ေတြကေတာ႔ ေ၀းသြားရင္ေတာင္ တုိက္ဆိုင္မႈရွိတုိင္း သတိတရ ျဖစ္ေစမွာေပါ႔...။

    ReplyDelete