Tuesday, December 14, 2010

က်ေနာ့္ရဲ႕ အေပ်ာ္ဆုံးေန႔တေန႔



က်ေနာ္ ဒီေန႔အရမ္းကုိစိတ္လႈပ္ရွားေပ်ာ္ရႊင္ေနခဲ့မိတယ္။ ဟုတ္တယ္။ က်ေနာ္ ဒီရက္မတုိင္မီ လြန္ခဲ့တဲ့ရက္ေတြကတည္းက စိတ္လႈပ္ရွားၿပီးေနမိတာေလ။ ဒါေပမယ့္ ဒီေန႔ကေတာ့ က်ေနာ့္ရဲ႕ အေပ်ာ္ဆုံးေန႔တေန႔လုိ႔ ေျပာလုိ႔ရတဲ့ ေန႔ပါပဲ။ ဒီေန႔က ၁၃.၁၁.၂၀၁၀ ျဖစ္တယ္။ ဒီေန႔ က်ေနာ္တုိ႔ရဲ႕ အေမစု ေနအိမ္အက်ယ္ခ်ဳပ္ကေန ညေန ၅း၁၅မွာ လြတ္ေျမာက္ခဲ့တယ္လုိ႔ သတင္းၾကားေတာ့ က်ေနာ္ဘ၀ရဲ႕ အေပ်ာ္ဆုံးသတင္းတခုျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။
က်ေနာ္ သိတတ္စအရြယ္ကတည္းက က်ေနာ့္ရဲ႕စိတ္ကုိ လႊမ္းမုိးထားတဲ့သူတေယာက္၊ ေနာက္ပုိင္းမွာ သူ႔ရဲ႕ေပးဆပ္မႈေတြ၊ စြန္႔လႊတ္အနစ္နာခံမႈေတြေၾကာင့္ က်ေနာ့္ဘ၀ရဲ႕ ယုံၾကည္ေလးစားရတဲ့ လူတေယာက္ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ က်ေနာ္ငယ္ငယ္က အေမစုကုိျမင္ခြင့္ရခ်င္လုိ႔ သတင္းမၾကည့္တဲ့က်ေနာ္က အာဇာနည္ေန႔ေတြဆုိ ည ၈နာရီမွာလာတဲ့ ျပည္တြင္းသတင္းကုိ ေစာင့္ၾကည့္ခဲ့တယ္။ အေမစု သူမရဲ႕ အေဖ က်ေနာ္တုိ႔ ဗုိလ္ခ်ဳပ္နဲ႔ အာဇာနည္အေပါင္းကုိ လာေရာက္ဂါရ၀ျပဳတာကို ျမင္ခ်င္တာပါ။ မွတ္မွတ္ရရ တခါသာ ဖ်တ္ခနဲ႔ဆုိ အေမစုရဲ႕႐ုပ္ပုံကုိ ေတြ႔ဖူးလုိက္တယ္။ တခါတေလမွာ က်ေနာ္ တီဗြီနဲ႔အေ၀းေရာက္ေနခ်ိန္မွာ ေမေမတုိ႔က လာၿပီ…လာၿပီ ေဒၚစုလာေနၿပီ။ ျမန္ျမန္လာၾကည့္လုိ႔ ေအာ္ေခၚခ်ိန္မွာ ျမင္ခ်င္ေဇာနဲ႔ အေျပးအလႊားလာခဲ့ေပမယ့္ က်ေနာ္ေရာက္ေတာ့ တျခားသတင္းေျပာင္းသြားၿပီ။ ေအာ္…ဒီႏွစ္ေတာ့ မျမင္လုိက္ရေတာ့ဘူးေပါ့ဆုိတဲ့ အေတြးနဲ႔ပဲ…။ စကၠန္႔အနည္းငယ္ေလးသာ ေဖာ္ျပတဲ့သတင္းေၾကာင့္ က်ေနာ္ ငယ္ငယ္ကေန အသက္ ၁၉ႏွစ္ေလာက္ထိ အေမစုကုိ ခႏၵာကုိယ္ပါးပါးလ်ားလ်ားနဲ႔ လမ္းေလွ်ာက္ရင္ ယုံၾကည္မႈနဲ႔ အားမာန္ေတြျပည့္ေနတဲ့ ပုံသဏၭာန္ေလးသာ စိတ္ထဲမွာ စြဲေနမိသည္။ မ်က္ႏွာကုိကား ေသေသခ်ာခ်ာမျမင္ဖူးခဲ့ပါ။
ေနာက္ပုိင္း က်ေနာ္ အင္တာနက္နည္းပညာကို အနည္းငယ္သုံးတတ္ခ်ိန္မွာေတာ့ က်ေနာ္ၾကည့္ခ်င္တဲ့ အေမစုရဲ႕ ႐ုပ္ပုံေတြကုိ ရွာေဖြၾကည္႐ႈခဲ့တယ္။ ဒီေတာ့မွ အေမစုရဲ႕ ပုံသဏၭာန္ကုိ အေသအခ်ာျမင္ခြင့္ရခဲ့တယ္။ အခုေတာ့ ဒီေန႔ ႏုိ၀င္ဘာ ၁၃ရက္ေန႔မွာ အေမစုလြတ္လာၿပီဆုိတဲ့ သတင္းနဲ႔ မနက္ျဖန္ ႏုိ၀င္ဘာ ၁၄ရက္၊ ေန႔လည္ ၁၂နာရီမွာ က်ေနာ္တုိ႔ ျပည္သူေတြကုိ အဖြဲ႔ခ်ဳပ္႐ုံးမွာ မိန္႔ခြန္းေျပာမယ္ဆုိတဲ့ သတင္းက က်ေနာ့္အတြက္ေတာ့ အလြန္တန္ဖုိးရွိတဲ့ သတင္းေကာင္းတခုပါပဲ။ မနက္ျဖန္မွာ က်ေနာ္ အေမစုကုိ ျမင္ဖူးခြင့္ရေတာ့မယ္။ ဒါက ပုံရိပ္မဟုတ္သလုိ အိပ္မက္လည္း မဟုတ္ဘူးဆုိတာ ေသခ်ာပါတယ္။
ေနာက္တေန႔ ႏုိ၀င္ဘာ ၁၄ရက္ေန႔မွာေတာ့ က်ေနာ္တုိ႔ အေမစုကုိျမင္ရဖုိ႔နဲ႔ အေမစုရဲ႕ စကားသံေတြကုိၾကားခ်င္လုိ႔ ေန႔လည္ ၁၁နာရီေလာက္ကတည္းက အဖြဲ႔ခ်ဳပ္႐ုံးကုိ က်ေနာ္တုိ႔ေရာက္ႏွင့္ေနၾကပါတယ္။ လူေတြ…လူေတြ…မ်ားလုိက္တဲ့ လူေတြ။ က်ေနာ့္တသက္ အခုေလာက္မ်ားတဲ့လူေတြကို ဘယ္မွာမွမျမင္ဖူးပါဘူး။ ဒီလူေတြအားလုံးထဲမွာ အမိန္႔ေပးၿပီးလာခုိင္းလုိ႔ လာရတဲ့သူ တဦးတေယာက္မွမပါပါ ဘူး(အမိန္႔ေပးလုိ႔ လာေစာင့္ၾကည့္ေနရသူ လက္တဆုပ္စာ လူနည္းစုမပါ)။ က်ေနာ္လည္း လူအုပ္ထဲမွ အတင္းတုိးၿပီး ေရွ႕ကုိေရာက္ႏုိင္သမွ်ေရာက္ေအာင္ တုိးတာေပါ့။ က်ေနာ္နဲ႔အတူလာတဲ့ အမလည္း စေရာက္ကတည္းက လူခ်င္းကြဲသြားပါတယ္။ က်ေနာ္လည္း ပါလာတဲ့ ကင္မရာကုိထုတ္ၿပီး တသက္မျမင္ဖူးတဲ့ လူအုပ္ႀကီးကုိ မွတ္တမ္းတင္ေနပါေတာ့တယ္။
အေမစုလည္း အဖြဲ႔ခ်ဳပ္ကုိေရာက္လာေရာ လူေတြလႈပ္လႈပ္ရွားရွားနဲ႔ ထုိင္ေနတဲ့သူေတြလည္း အားလုံး မတ္တပ္ရပ္ၿပီး အေမစုကုိ လက္ျပႏႈတ္ဆက္ၾကပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ ‘အေမစု…အေမစု…’  လုိ႔ ေအာ္ၾကပါတယ္။ အဲဒီအသံေတြက ၀မ္းသာပီတိလႊမ္းေနတဲ့ အသံေတြပဲျဖစ္ပါတယ္။ ၾကားရတဲ့သူအေပါင္း ၾကက္သီးေမႊးညႇင္းမ်ားထေစတဲ့ စိတ္လႈပ္ရွားမႈမ်ဳိးကို ျဖစ္ေပၚေစပါတယ္။ က်ေနာ္လည္း က်ေနာ့္ေရွ႕မွ လူအုပ္ႀကီးကုိေက်ာ္ၿပီး အေမစုရွိႏုိင္မယ့္ ကားလမ္းမဘက္ကုိ ေျခဖ်ားေထာက္ၾကည့္ေပမယ့္ မျမင္ရပါ။ ေနာက္ေတာ့ အေမစု အဖြဲ႔ခ်ဳပ္ထဲကုိ ၀င္ေရာက္သြားၿပီဆုိတာ သိလုိက္ရတယ္။
က်ေနာ္လည္း အခုမျမင္ရေပမယ့္ ခဏေန မိန္႔ခြန္းေျပာရင္ေတာ့ အေမစုကုိက်ိန္းေသေတြ႔ရေတာ့မွာပါဆုိၿပီး ကုိယ့္ကုိယ္ကုိ အားေပးၿပီး ျပည္သူေတြေပ်ာ္ရႊင္ၿပီး ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္အျပည့္ျဖစ္ေနပုံကုိ ဓာတ္ပုံ႐ုိက္ေနမိသည္။ က်ေနာ္က အဖြဲ႔ခ်ဳပ္ရဲ႕ ေဘးညာဘက္အျခမ္းမွာ ရွိေနေတာ့ က်ေနာ္တုိ႔အနားကလူေတြက အားလုံးထုိင္ဖုိ႔ေျပာေတာ့ က်ေနာ္လည္းထုိင္ရတာေပါ့။ ထုိင္လုိက္ေတာ့မွ က်ေနာ္တုိ႔ေနာက္ခပ္ေ၀းေ၀းအထိ လူတန္းႀကီးရွိေသးတာကို ျမင္လုိက္ရသည္။ အားလုံးထုိင္ေတာ့မွ က်ေနာ္နဲ႔ အတူလာၿပီး လူခ်င္းကြဲသြားတဲ့ အမကုိ ခပ္ေ၀းေ၀းမွာထုိင္ေနတာကုိ လွမ္းျမင္လုိက္ရသည္။
က်ေနာ္လည္း ထုိင္လ်က္ ဓာတ္ပုံ႐ုိက္ရင္းနဲ႔ တခါတခါအားမရလုိ႔ အနည္းငယ္ကုန္းကုန္ကြကြျဖစ္လွ်က္ ဓာတ္ပုံမွတ္တမ္းတင္ေနစဥ္ က်ေနာ့္အေနာက္က မိန္းကေလးတဦးက ‘သူ႔အရပ္အရွည္ႀကီးနဲ႔ ေရွ႕ကေန ကုန္းကုန္းကြကြလာလုပ္ေနတယ္။ ဒီမွာ ဘာမွမျမင္ရေတာ့ဘူး’ လုိ႔ ေျပာသံၾကားေတာ့ က်ေနာ္လည္း သတိ၀င္လာၿပီး မ်က္ႏွာငယ္ေလးနဲ႔ ေတာင္းပန္တဲ့အၾကည့္နဲ႔ (ျဖစ္ႏုိင္ရင္ေတာ့ က်ေနာ့္အရပ္ရွည္တာကုိ ျပန္ပုလုိ႔ရရင္ ပုေပးပါတဲ့ ဆုိတဲ့ မ်က္ႏွာမ်ဳိးနဲ႔) တခ်က္လွည့္ၾကည့္လုိက္တယ္။
က်ေနာ္ ဓာတ္ပုံ႐ုိက္ေနတုန္း က်ေနာ့္အနားမွာရွိေနတဲ့ လူတေယာက္ရဲ႕ စကားသံကေတာ့ ဒီလုိပါ…
‘လူေတြမ်ားကြာ…မ်ားလုိက္တာ…ေရြးေကာက္ပြဲနဲ႔မ်ား တျခားစီ’ တဲ့။
အားလုံးက အေမစုကုိ ေတြ႔ရဖုိ႔ ေခၽြးတလုံးလုံးနဲ႔ ေနပူလုိ႔ ပူမွန္းမသိဘဲ အားလုံးေမွ်ာ္လင့္တက္ၾကြစြာနဲ႔ အေမစု မိန္႔ခြန္းေျပာမယ့္အခ်ိန္ကုိ ေစာင့္ေနၾကပါတယ္။ ခဏေနေတာ့ အဖြဲ႔ခ်ဳပ္က လူငယ္ေတြက သံတမန္ေတြတဦးလာဖုိ႔က်န္ေနေသးလုိ႔ လမ္းနည္းနည္းဖယ္ေပးၾကဖုိ႔ ေတာင္းဆုိေနတာ ေတြ႔ရပါတယ္။ ဒီေတာ့ ျပည္သူတဦးထံမွ စကားသံတသံထြက္လာပါတယ္။
‘ေစာေစာစီးစီးလာတာ မဟုတ္ဘူး…အေမစုက အဲဒါနဲ႔ မိန္႔ခြန္းေျပာတာ ေနာက္က်ဦးမယ္…’ လုိ႔ေျပာပါတယ္။ အေမစုက သံတမန္ေတြနဲ႔ ေတြ႔ၿပီးမွ ျပည္သူေတြကုိ မိန္႔ခြန္းေျပာဖုိ႔ အစီအစဥ္ကုိး။ ဒါေၾကာင့္ သူက ေနာက္က်ေနတဲ့ သံတမန္ကုိ မေက်မနပ္နဲ႔ ေျပာေနတာပဲျဖစ္တယ္။
ဆယ့္ငါးမိနစ္ေလာက္ အၾကာမွာေတာ့ သံတမန္အားလုံး ထြက္လာပါေတာ့တယ္။ ဒီေတာ့ အားလုံးေပ်ာ္ရႊင္သြားၾကတာေပါ့။ အေမစုကို ေတြ႔ရေတာ့မွာကုိး။ ခဏေနေတာ့ ေဟးခနဲ ေအာ္သံနဲ႔အတူ အေမစုကို ေတြ႔လုိက္ရပါသည္။ ‘အေမစု က်န္းမာပါေစ… အေမစု က်န္းမာပါေစ…’ လုိ႔ေအာ္သံေတြဖုံးလႊမ္းသြားပါတယ္။ အေမစုက ႏႈတ္ဆက္စကားဆုိၿပီး စတင္စကားေျပာေနခ်ိန္မွာေတာ့ အေမစုရဲ႕ မိန္႔ခြန္းေျပာေနတဲ့ပုံကုိ ဓာတ္ပုံ႐ုိက္လုိက္တယ္။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္ စိတ္တုိင္းမက်ဘူး။ က်ေနာ္က တေစာင္းက်ေနတာကိုး။ မတ္တပ္လည္း မရပ္ရဲဘူးေလ။ ေနာက္မွာလည္း အေမစုကုိ ျမင္ခ်င္လုိ႔ လည္ပင္းေတြေမာ့ၿပီးၾကည့္ေနတဲ့သူေတြ ရွိေသး မဟုတ္လား။ က်ေနာ္လည္း အေမစုရဲ႕ပုံေတြကုိ ရသေလာက္႐ုိက္ေနမိတယ္။ က်ေနာ္ အိပ္မက္မက္ေနသလုိပါပဲ။ အေမစုကုိ ကုိယ္တုိင္ေတြ႔ၿပီး ဓာတ္ပုံ႐ုိက္ယူေနရတယ္ဆုိတာ က်ေနာ့္အတြက္ေတာ့ အိပ္မက္လုိပါပဲ။
မိန္႔ခြန္းေျပာေနေသာ အေမစုက နာရီ၀က္ေက်ာ္ေက်ာ္ခန္႔အၾကာမွာေတာ့ …
 ‘ကၽြန္မတို႔ ျပည္သူေတြကိုေလ ကိုယ္ခ်င္းစာတဲ့စိတ္၊ တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ နားလည္တဲ့စိတ္၊ တစ္ေယာက္ကို တစ္ေယာက္သည္းခံတဲ့စိတ္ကေလး၊ အခုနည္းနည္း စမ္းၾကည့္ရေအာင္၊ နည္းနည္းစမ္းၾကည့္မယ္ေနာ္။ နည္းနည္းစမ္းၾကည့္မယ္။ ဟိုဘက္ကလူေတြက မၾကားရလို႔ဆိုၿပီးေတာ့ ေအာ္ေနၾကတယ္။ အဲဒီေတာ့ ကၽြန္မလည္း ေျပာတာၿပီးေတာ့မယ္။ အဲဒီေတာ့ ဒီေရွ႕က လူေတြက ဟိုဘက္ကို နည္းနည္း ထြက္သြားၿပီေတာ့ ဟိုဘက္ကလူေတြကို ေနရာေပးပါလား…’

အဲဒီလုိလည္း အေမစုေျပာလုိက္ေရာ သိန္းခ်ီေနတဲ့ လူအပ္ႀကီးက တေရြ႕ေရြ႕နဲ႔ လႈပ္ရွားပါေတာ့တယ္။
အဲဒါေပါ့။ အာဏာနဲ႔ ခ်စ္ခင္ၾကည္ညိဳတာ ကြာျခားခ်က္ေတြ။ အာဏာနဲ႔ ေစခုိင္းမႈဆုိတာ ေၾကာက္လုိ႔သာ လုပ္ခ်င္လုပ္လုိက္မယ္။ စိတ္ထဲကေတာ့ နည္းနည္းေလးမွ ပါမွာမဟုတ္ပါဘူး။ ကုိယ္ေလးစားၾကည္ညိဳတဲ့သူေျပာတဲ့ စကားက်ေတာ့ စိတ္ပါလက္ပါ နားေထာင္တတ္ၾကတယ္။ လုိက္လုပ္ဖုိ႔လည္း ၀န္မေလးတတ္ၾကဘူး။ ယုံၾကည္တာကုိး။ ဒီေနရာမွာ ေၾကာက္လုိ႔လုပ္ရတာနဲ႔ ယုံၾကည္လုိ႔လုပ္ရတာ သိသာသြားတယ္။
အေမစုက ေနရာလဲေပးဖုိ႔ ေျပာအၿပီးမွာ က်ေနာ္လည္း ရလာတဲ့ အခြင့္အေရးကုိ အသုံးခ်လုိက္ပါတယ္။ ေဘးဘက္ကေန အေမစုရဲ႕ ေရွ႕တည့္တည့္ကိုေရာက္ဖုိ႔ က်ေနာ္သြားေနမိတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ က်ေနာ္နဲ႔ အတူလာတဲ့ အမကုိ ျပန္ေတြ႔လုိက္တယ္။ သူမရဲ႕ ေျခေထာက္မွာ ဖိနပ္မရွိေတာ့။ လူေတြ တုိးေနတဲ့အခ်ိန္မွာ ကၽြတ္သြားတာတဲ့။ ၿပီးေတာ့ သူမက က်ေနာ့္အား ‘တုိ႔ေတြ ျပန္ထြက္ၾကရေအာင္… အသက္႐ႈေတြက်ပ္လာၿပီ…မရေတာ့ဘူး’လုိ႔ ေျပာလာေတာ့ က်ေနာ္လည္း..
‘အာ..အမကလည္း လူေတြကုိၾကည့္ဦးေလ…ဘယ္ကေနထြက္မလဲ…လာလာ..အေမစုေရွ႕ တည့္တည့္ကုိ ေရာက္ေအာင္သြားမယ္…’ ေျပာလည္းေျပာ သူ႔လက္ကုိလည္း အတင္းဆြဲၿပီးေခၚလာခဲ့တယ္။ လူေတြအေျပာင္းအေရြ႕မွာ က်ေနာ္တုိ႔လည္း အေမစုေရွ႕တည့္တည့္ကုိေရာက္သြားပါေတာ့တယ္။ က်ေနာ္လည္း ၀မ္းသာအားရနဲ႔ အေမစုရဲ႕ ေရွ႕တည့္တည့္ပုံေတြကုိ ႐ုိက္ပါတယ္။ ေလးငါးပုံ႐ုိက္အၿပီးမွာေတာ့ က်ေနာ့္ကင္မရာက ဓာတ္ခဲကုန္သြားပါေတာ့တယ္။ က်ေနာ္လည္း ကင္မရာဓာတ္ခဲကုန္မွ ဓာတ္ခဲ၀ယ္ဖုိ႔ ေမ့လာခဲ့တာ သတိရသြားေတာ့တယ္။ ဘာမွမတတ္ႏုိင္ေတာ့ပါ။ က်ေနာ္လည္း ကင္မရာကို အိတ္ထဲျပန္ထည့္လုိက္ရင္း အေမစုရဲ႕ စကားသံေတြကုိ နားေထာင္ရင္း အေမစုကုိ ေငးၾကည့္ေနမိတယ္။
အေမစု မိန္႔ခြန္းေျပာအၿပီးမွာေတာ့ က်ေနာ္တုိ႔ လူအုပ္ၾကားထဲမွာ ျဖည္းျဖည္းခ်င္းေလွ်ာက္လာခဲ့တယ္။ ေန႔လည္ ေနဆုိေတာ့ ပူျပင္းလာတယ္။ က်ေနာ္နဲ႔အတူလာတဲ့ အမက ေျခေထာက္ပူေနတယ္ထင္ရဲ႕။ ဒီေတာ့ က်ေနာ့္ဖိနပ္ကုိ စီးထားဖုိ႔ ခၽြတ္ေပးလုိက္ေတာ့ သူက ျငင္းပါတယ္။ က်ေနာ့္ကုိသာ စီးထားပါတဲ့။ ကတၱရာလမ္းက ေနအပူရွိန္ေၾကာင့္ ခ်စ္ခ်စ္ေတာက္ပူေနတာ သူလည္း ဖိနပ္မစီးပဲေနတာ ၾကာေနေတာ့ သူ႔ကိုသာ အတင္းစီးေစလုိက္တယ္။
အခုမွ က်ေနာ့္ကုိယ္ က်ေနာ္ေသေသခ်ာခ်ာၾကည့္မိေတာ့ တကုိယ္လုံး သဲေတြဖုန္ေတြနဲ႔ ေခၽြးေတြေရာေနတယ္။ အခုမွ လူနည္းနည္းက်ဲသြားေတာ့မွ ၀င္လာတဲ့ ေလကုိ က်ေနာ္ အားပါးတရ႐ွဴ႐ႈိက္လုိက္တယ္။ အဲဒီခ်ိန္မွာပဲ က်ေနာ့္ ေရွ႕မွာသြားေနတဲ့ ဦးေလးႀကီးတေယာက္ရဲ႕ ဖိနပ္ကုိ က်ေနာ္နင္းလုိက္မိေတာ့ က်ေနာ္ အားနာနာနဲ႔ အဲဒီဦးေလးႀကီးကုိေတာင္းပန္ေတာ့ သူက ….
‘ေန..ေန..ရတယ္…ဘ၀တူေတြပဲ’ တဲ့။
က်ေနာ္လည္း အားနာနာနဲ႔ ျပံဳးျပမိတယ္။
တကယ္ေတာ့ က်ေနာ္တုိ႔ေတြအားလုံး အေမစုကုိျမင္ခ်င္လုိ႔ အေမစုေျပာတဲ့စကားေတြကုိ နားေထာင္ခ်င္လုိ႔သာ ဒီေလာက္မ်ားတဲ့ လူအုပ္ႀကီးနဲ႔ ပူျပင္းလွတဲ့ေနအပူဒဏ္ကုိ ဒုကၡခံၿပီး မၿငီးမျငဴေနႏုိင္ၾကတာပါ။ က်ေနာ္တုိ႔ အျပန္လမ္းတေလွ်ာက္မွာေတာ့ လူပင္လယ္ႀကီး တေရြ႕ေရြ႕စီးဆင္းေနတယ္။ သူတုိ႔ေျပာေနတဲ့ အေၾကာင္းအရာကေတာ့ တခုတည္း။ အဲဒါကေတာ့ လူထုေခါင္းေဆာင္အေမကုိ႔ ေလးစားခ်စ္ၾကည္ညိဳတဲ့ အေၾကာင္းေတြပဲေပါ့။
က်ေနာ့္လည္း ပင္ပန္းေပမယ့္ လာရက်ဳိးနပ္တယ္ဆုိၿပီး စိတ္ထဲမွာ ေက်နပ္မိပါတယ္။ က်ေနာ္ အေမစုကုိ ျမင္ဖူးသြားၿပီ။ ေနာက္ၿပီး အေမစုေျပာတဲ့ မိန္႔ခြန္းကုိလည္း ၾကားခြင့္ရခဲ့ၿပီ။ အေမစုရဲ႕ ပုံရိပ္ေတြကုိလည္း က်ေနာ့္ ႏွလုံးသားနဲ႔ က်ေနာ့္ရဲ႕ ကင္မရာက မွတ္တမ္းတင္ထားလုိက္ၿပီေလ။ အဲဒီေန႔က က်ေနာ့္ရဲ႕အေပ်ာ္ဆုံးေန႔တေန႔ေပါ့။

No comments:

Post a Comment