Thursday, December 9, 2010

မြန္းက်ပ္ေစတဲ့ အေတြးစမ်ား


ဒီေန႔မနက္ က်မထံသုိ႔ဖုန္းလာေနတယ္လုိ႔ လာေျပာေတာ့ ေရခ်ဳိးေနခ်ိန္ျဖစ္ေနေတာ့ အေတာ္ ကသီကလ်င္ျဖစ္ခဲ့ရသည္။ ေနာက္မွ ေမေမတုိ႔မ်ား ဆက္ေလသလားဆုိတဲ့ အေတြးနဲ႔ ကမန္းကတမ္း ေရခ်ဳိးျခင္းကုိအဆုံးသတ္လုိက္သည္။ ၿပီးေနာက္ အ၀တ္အစားခပ္သြက္သြက္လဲလုိက္ၿပီး ေအာက္ထပ္သုိ႔ အေျပးကေလး ဆင္းခဲ့ေလသည္။
ေဘးသုိ႔ခ်ထားေသာ ဖုန္းခြက္ကုိ ေကာက္ကုိင္လုိက္ရင္း ‘ဟလုိ’ ဟု ေျပာ႐ုိးေျပာစဥ္ စကားဆုိၿပီးမွာေတာ့ တဖက္က အသံက က်မေမွ်ာ္လင့္ထားသလုိ က်မရဲ႕ အိမ္ကဆက္ေသာ ဖုန္းမဟုတ္ခဲ့ပါ။ က်မႏွင့္ အကၽြမ္းတ၀င္မရွိလွေသာ အသံျဖစ္သည္။ ဒါေပမယ့္ သူ႔ဘက္ကေတာ့ တကယ့္ကုိ ရင္းရင္းႏွီးႏွီးရွိလွသည္။
“ေဟ့ေကာင္ မင္းေရခ်ဳိးလက္စ တန္းလန္းႀကီးလား… မင္းက ေတာ္ေတာ္ အအိပ္ႀကီးတာပဲ။ မိန္းကေလးျဖစ္ၿပီး ေစာေစာ ထမွေပါ့..”
“ခုမွေရခ်ဳိးရတယ္လုိ႔… ခုၿပီးၿပီလား…”
ရယ္သံစြက္၍ တရင္းတႏွီး အမိန္႔ေပးသံနဲ႔ ေျပာေနေသာ သူ႔အသံေၾကာင့္ ဖုန္းမွားေနတာမ်ားလားဟု ထင္မိသည္။ မျဖစ္ႏုိင္ပါ။ က်မနာမည္နဲ႔လာေသာဖုန္းျဖစ္ေနေသာေၾကာင့္ မွားတာေတာ့ မျဖစ္ႏုိင္ပါ။ က်မရဲ႕ ဦးေႏွာက္ကေလးကုိ ခ်က္ခ်င္း အလုပ္ေပးမိေလသည္။ အခုေျပာေနတာ ဘယ္သူပါလဲလုိ႔ လုံး၀မမွတ္မိသည့္ ပုံစံႏွင့္ေျပာလွ်င္ တဖက္သား စိတ္ကသိကေအာင့္ျဖစ္မည္စုိး၍ မေမးေတာ့ဘဲ အႀကိတ္အနယ္စဥ္းစားေနမိ၏။
အေျပးအလႊား စဥ္းစားရင္း သူ႔ေျပာသမွ်ကို အလုိက္သင့္ ‘အင္း…အဲ…’ ျဖစ္ေနရင္း ေရခ်ဳိးၿပီး ခါစလူက ေခၽြးျပန္ခ်င္ခ်င္ျဖစ္လာသည္။ အလုိက္သင့္စကားျပန္ေျပာေနရင္း ဦးေႏွာက္မုန္တုိင္း ဆင္ေနရာမွ သူေျပာေနတဲ့စကားမ်ားကုိနားေထာင္ရင္း က်မဦးေႏွာက္မွာ အလင္းတန္းေလးတခ်က္ ျဖာထြက္လာခဲ့၏။ က်မ သူ႔ကိုသိလုိက္ပါၿပီ။ အင္တာနက္ရဲ႕ေက်းဇူးေၾကာင့္ အြန္းလုိင္းေပၚမွာ ျပန္ဆုံျဖစ္တာ တပတ္သာၾကာ ေသးေသာ ဆယ္တန္းတုန္းက အခင္ဆုံးသူငယ္ခ်င္းျဖစ္ေနေလသည္။ 
ဆယ္တန္းၿပီးကတည္းက ယခုခ်ိန္ထိဆုိ မဆုံျဖစ္ခဲ့တာ ေျခာက္ႏွစ္ေက်ာ္ၿပီျဖစ္၏။ အဆက္အသြယ္ေတြလည္း မရွိခဲ့ေပ။ အဆက္အသြယ္လုပ္ရေအာင္လည္း သူ႔ဖုန္းနံပါတ္လည္း မေမးမိ ေက်ာင္းတက္ေနစဥ္ အခ်ိန္မွာသာ သူနဲ႔ဆုံခဲ့ၿပီး ေနာက္ပုိင္းမွာ မဆုံလည္းမဆုံျဖစ္ အဆက္အသြယ္လည္း ပ်က္ခဲ့ရ၏။ အခုလုိ ျပန္ဆုံျဖစ္ခဲ့တာေတာင္ အြန္လုိင္းေပၚမွာ ျပန္ဆုံျဖစ္ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။
ၿပီးခဲ့သည့္ လက က်မရဲ႕ၿမိဳ႕ေလးကုိျပန္ေတာ့ ဆယ္တန္းတက္စဥ္က သူငယ္ခ်င္းတဦးနဲ႔ ေတြ႔ေတာ့ ခုဖုန္းဆက္ေသာ သူငယ္ခ်င္းရဲ႕ ဂ်ီေမးလ္အေကာင့္ကုိရခဲ့ေလသည္။ သူ႔ရဲ႕ အေကာင့္ကုိ အင္ဗုိက္(invite) လုပ္ေတာ့ သူ႔ဘက္မွခ်က္ခ်င္းပင္ လက္ခံလုိက္ေတာ့ က်မရဲ႕ အေကာင့္ထဲကုိ မီးစိမ္းေလးနဲ႔ နစ္နိမ္း (nickname) ေလးတခုေပၚလာသည္။ ‘အိမ္မက္ကဗ်ာ…’တဲ့။ တကယ္လည္း အိပ္မက္ဆန္ဆန္ ကဗ်ာဆန္ဆန္နဲ႔ သူ႔ခံစားခ်က္ေတြက အရင္အတုိင္းပဲ ေျပာင္းလဲပုံမရပါ။ သူ႔ရဲ႕ custom massage ေနရာမွာ တစုံတဦးအတြက္ ရည္ရြယ္ၿပီး သူ႔ရဲ႕ ခံစားခ်က္ေတြကုိ ကဗ်ာဆန္ဆန္ လွလွပပေလး ေရးသား ထားပါသည္။
က်မကေတာ့ (nickname) တခုရယ္ ၿပီးေတာ့ တင္ထားတဲ့စာသားရယ္ကုိၾကည့္ၿပီး သူဆုိတာကုိ သံသယကင္းမဲ့စြာနဲ႔ ယုံၾကည္လုိက္ပါသည္။ အဲဒီစာသားေတြေၾကာင့္ စစခ်င္း ေတြ႔တယ္ဆုိ ျမင္ျပင္းကပ္စြာနဲ႔ ‘အ႐ူးမ’ လုိ႔ ခ်က္တင္မွ စာ႐ုိက္ၿပီးႏႈတ္ဆက္လုိက္မိသည္။ သူဘက္ကလည္း reply ျပန္လာသည္။
‘ဟုတ္တယ္.. သူအ႐ူးတဲ့’
ၿပီးေတာ့ ‘မင္းကဘယ္သူလဲ’ တဲ့။ က်မလည္း
‘မင္းကုိသိေနတဲ့သူေပါ့ အ႐ူးမေလးရဲ႕…။
‘မင္းကေတာ့ အရင္အတုိင္းပဲ ဘာမွမေျပာင္းလဲဘဲ ႐ူးတုန္းပါပဲလား…’ လုိ႔ ျပန္႐ုိက္လုိက္သည္။
က်မရဲ႕ အမည္ကုိေမးေတာ့ မေျပာဘဲ ဂ်ီေတာ့ခ္မွာ သူ႔ရဲ႕ အေကာင့္က မီးအစိမ္းေလးျမင္တုိင္း က်မကသူ႔အား မခံခ်င္ျဖစ္ေအာင္ စေနာက္မိသည္။ သူမက သိခ်င္ေလ ညစ္က်ယ္က်ယ္လုပ္ကာမေျပာဘဲ က်မရဲ႕အက်င့္အတုိင္း သူတပါးကို စေနာက္ၿပီး ေပ်ာ္ရႊင္ေနမိသည္။ ႏွစ္ရက္ သုံးရက္ေလာက္ ဒီအတုိင္း နာမည္မေျပာဘဲ ေနခဲ့ရာမွ သူ႔ထံမွ ‘မင္းနာမည္မေျပာရင္ မင္းအေကာင့္ကို block လုပ္လုိက္ေတာ့မယ္’ လုိ႔ေျပာလာရာ က်မလည္း လန္႔ဖ်ပ္သြားေတာ့သည္။ သူဘက္က block လုပ္လုိက္ရင္ ေနာက္တခါ အဆက္အသြယ္ပ်က္ေတာက္သြားမွာ စုိးရိမ္သြားမိသည္။
ကုိယ္ႏွစ္သက္တဲ့ အမည္နာမတခုကုိ ေပးၿပီး မီးစိမ္းေလးေတြ မီးနီေလးေတြကလြဲၿပီး ဘာမွမျမင္ႏုိင္ေသာ ထုိထုိလူအမ်ားရဲ႕ သ႐ုပ္အမွန္ေတြကုိ ခန္႔မွန္းရခက္၊ ေတြးေတာရခက္၊ ေ၀ဖန္ရခက္လွတဲ့ အင္တာနက္ကြန္ရက္ႀကီးတခုအတြင္းမွာ ခင္ခဲ့၊ ရင္းႏွီးခဲ့၊ အကၽြမ္းတ၀င္ ျဖစ္ခဲ့သူေတြကိုသာ ရာႏႈန္းျပည့္ ယုံၾကည္ရပါေသာ အဆုိပါ ေခတ္မီေသာ အင္တာနက္ဆက္သြယ္မႈေတြက (nickname)တခုရဲ႕ ေနာက္ကြယ္က သ႐ုပ္အမွန္ကုိ တိတိက်က်သိဖုိ႔ေတာ့ ခက္ခဲလွပါသည္။ အခုလည္း က်မရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းက နာမည္အမွန္မေျပာျပရင္ သူ႔ဘက္မွ က်မရဲ႕ အေကာင့္ကုိ block လုပ္ေတာ့မယ္လုိ႔ ၿခိမ္းေျခာက္စကား ဆုိလာရာ က်မရဲ႕ နာမည္ကုိ ဖြင့္ေျပာရေလသည္။
ထုိ႔သုိ႔ေျပာလုိက္တာေတာင္မွ သူက သိပ္မယုံခ်င္ေပ။ က်မစိတ္ထဲမွာ ‘သူ… အညာခံရေပါင္းမ်ား ေနၿပီနဲ႔တူတယ္’ လုိ႔ ေတြးမိကာ ၿပဳံးခ်င္ခ်င္ျဖစ္ေနမိသည္။ သူ႔ဘက္က ဂ်ီေတာ့ခ္ခ်က္တင္မွတဆင့္  က်မရဲ႕ ဖုန္းနံပါတ္ကုိ သိခ်င္တယ္ဆုိေသာ စာသားေလးေပၚလာသည္။ က်မလည္း ဒီေလာက္ေတာင္ မယုံႏုိင္ရ ေကာင္းလားဆုိၿပီး ဖုန္းနံပါတ္မေပးမိပါ။ ဒီေတာ့ သူက က်မအေပၚ တဆင့္ေလွ်ာ့ေပးလာပါသည္။ သူ႔ဖုန္းနံပါတ္ေပးၿပီး ‘သူ႔ဆီကုိ အခုဆက္လုိက္ပါ’ လုိ႔ေျပာလာပါသည္။ ၿပီးေတာ့ သူက ‘က်မရဲ႕ အသံၾကားမွ ယုံႏုိင္မယ္’ ဟုေျပာသည္။ ေတာ္ေတာ္ႀကီးမားတဲ့ သံသယပါလားလုိ႔ စိတ္ထဲမွေတြးရင္း သူ႔ဖုန္းနံပါတ္ကုိ မွတ္ေတာ့ထားလုိက္ပါသည္။ ဆက္ကား မဆက္ျဖစ္ေသးပါ။ အလုပ္မ်ားေနတာလည္းပါသည္။ သံသယ ႀကီးမားတဲ့သူ႔ကုိ အျမင္ကပ္တာလည္း ပါသည္။
ေနာက္တခါ ခ်က္တင္မွာဆုံျဖစ္ေတာ့ က်မဖုန္းနံပါတ္ကုိ ေပးျဖစ္လုိက္သည္။ ၿပီးေတာ့ သူကေမးေသးသည္။ ‘ဘယ္အခ်ိန္ေတြဆက္ရင္ အဆင္ေျပသလဲ’ ေမးေတာ့ က်မလည္း ‘မနက္ပုိင္းဆုိရင္ ကုိးနာရီေနာက္ပုိင္းဆက္’ လုိ႔ျပန္ေျပာလုိက္သည္။ သူက ‘အဲဒီအရင္အခ်ိန္ေတြက ဘာေတြလုပ္ေနလုိ႔လဲ’ ဟုေျပာၿပီး ‘မနက္ ခုႏွစ္နာရီခြဲဆုိ အဆင္မေျပဘူးလား’ ဟု ေမးလာပါသည္။
သူပဲအဆင္ေျပမယ့္ အခ်ိန္ကုိ ေမးၿပီး ခုေတာ့ ေစ်းဆစ္ျပန္ပါၿပီ။ က်မလည္း ‘အဲဒီ ခုႏွစ္နာရီခြဲဆုိ ငါ အိပ္ယာမထေသးဘူးဟ…’ လုိ႔ စာျပန္႐ုိက္လုိက္သည္။ သူဘက္မွ ‘ဒါဆုိ ရွစ္နာရီေလာက္ေကာ’ ဆုိတဲ့ စာက တက္လာပါသည္။ က်မလည္း အဲဒီအခ်ိန္ဆုိ အိပ္ယာထရင္လည္း ေရခ်ဳိးေနေလာက္ၿပီ လုိ႔ ျပန္႐ုိက္လုိက္သည္။ သူက ‘ေဟ့ေကာင္ မင္းကမိန္းကေလးျဖစ္ၿပီး အအိပ္ႀကီးရလား။ ေစာေစာထေပါ့’ လုိ႔ အမိန္႔ေပးသလုိလုိနဲ႔ လာေျပာေနသည္။ က်မလည္း ‘မထပါဘူး ဘာလုိ႔ထမွာလဲ။ ကုိးနာရီထုိးရင္ အလုပ္လုပ္ဖုိ႔ အဆင္သင့္ျဖစ္ေနရင္ ၿပီးတာပဲ’ လုိ႔ျပန္ေျပာမိသည္။
‘မရဘူး မင္း ေစာေစာထရမယ္… ငါဖုန္းဆက္လုိ႔ အိပ္ယာမထေသးဘူးဆုိရင္ေတာ့ အေသပဲ’ ဟု တဆင့္တက္ကာ ၿခိမ္းေျခာက္စကားဆုိလာျပန္သည္။ က်မလည္း ‘လာၿပီး ၿခိမ္းေျခာက္မေနနဲ႔ေနာ္.. ေၾကာက္မယ္မ်ားထင္ေနလား။ အိပ္မွာပဲ’ ဟု ျပန္ေျပာေနမိေလသည္။ ထုိ႔သုိ႔ အျပန္အလွန္ မေတြ႔တာ ၾကာၿပီျဖစ္လုိ႔ ခ်က္တင္မွတဆင့္ ရန္ျဖစ္ရင္း စိတ္ထဲမွာ ေပ်ာ္မိသား။
ခုလည္း တိုက္တုိက္ဆုိင္ဆုိင္ သူဖုန္းဆက္တဲ့အခ်ိန္မွာ ေရခ်ိဳးေနခ်ိန္ျဖစ္ေနသည္။ သူ႔အသံမၾကားရ တာကလည္းၾကာ၊ ဖုန္းထဲမွာလည္းျဖစ္ေနေတာ့ စစခ်င္းေတာ့ အသံကိုမက်က္မိတာ ျဖစ္သည္။
ဖုန္းဆက္တဲ့အေၾကာင္းက ‘ငါတုိ႔ တေန႔ေလာက္ေတြ႔ရေအာင္’ ဟုဆုိလာပါသည္။ သူေကာ က်မေကာ အားတဲ့ေန႔ တနဂၤေႏြေန႔ပင္ျဖစ္သည္။ သူကေျပာေသးသည္ က်မကုိ ‘မင္းကို ရင္ဖြင့္စရာ ေတြရွိတယ္’ ဆုိတဲ့အေၾကာင္းပင္ျဖစ္သည္။ အရင္လုိ နားၿငီးအုံးမေပါ့။ နားေထာင္ခေတာ့ ေကာ္ဖီတုိက္ ရမယ္လုိ႔ေနာက္လုိက္သည္။ က်မရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းကေတာ့ မဆုံျဖစ္တာ ေျခာက္ႏွစ္ေက်ာ္ၾကာေပမယ့္ အခုစကားေျပာၾကည့္ရသေလာက္ေတာ့ နည္းနည္းေလးမွ မေျပာင္းလဲေသးပါ။ အရင္ကလုိ အေဟာင္းေတြ အသစ္ေတြၾကားထဲ ခံစားခ်က္ေတြမ်ားဆဲပင္။
က်မရဲ႕ စိတ္ေတြက လြန္ခဲ့တဲ့ ေျခာက္ႏွစ္ေက်ာ္ကာလေတြဆီ လြင့္ပ်ံေရြ႕လ်ားသြား ပါေတာ့သည္။
က်မဆယ္တန္းႏွစ္ေရာက္ေတာ့ က်မတုိ႔ၿမိဳ႕ရဲ႕ ေအာင္ခ်က္ေကာင္းတယ္လုိ႔ နာမည္ရေသာ က်ဴရွင္တခုတြင္ မိဘေတြကေျပာင္းထားပါသည္။ အဲဒီက်ဴရွင္မွာ သူနဲ႔စတင္ေတြ႔ဆုံျခင္းျဖစ္သည္။ မ်က္ႏွာသြယ္သြယ္၊ ႏွာေခ်ာင္းခၽြန္ခၽြန္၊ ႏႈတ္ခမ္းက စုစုဖူးဖူးေလး ၿပီးေတာ့ မ်က္ခုံးေသးေသး တန္းတန္းေလးရယ္ မ်က္လုံး၀ုိင္း၀ုိင္းနက္နက္ မ်က္ေတာင္ေကာ့ေကာ့ကေလးႏွင့္ ေက်ာလယ္ေလာက္ရွိတဲ့ ဆံပင္ေျဖာင့္ေျဖာင့္ စင္းစင္းကေလးနဲ႔သူက မိန္းမေခ်ာေလးတေယာက္လုိ႔ ျမင္သူအားလုံးက သတ္မွတ္ၾကသည္။ အသားကေတာ့ ညိဳတဲ့အထဲမွာပါသည္။ အရပ္ကေတာ့ က်မနဲ႔တူတူပဲမုိ႔ အရပ္ျမင့္ျမင့္ေလးျဖစ္သည္။ က်မက သူ႔လုိအရပ္ျမင့္ေပမယ့္ ဆံပင္ကတုိတုိကပ္ကပ္ ကေလးႏွင့္ မ်က္ႏွာမွာ သူ႔လုိၫႊန္းစရာ အလွအပ ဘာတခုမွ မရွိပါ။ သာမန္ သူလုိ ငါလုိ ႐ုပ္ရည္မ်ဳိးပင္ျဖစ္လိမ့္မည္ဟု ကုိယ့္ကုိယ္ကုိ ညႇာညႇာတာတာ သတ္မွတ္မိသည္။
က်ဴရွင္စတက္ေသာေန႔မွာ က်မကလည္း အသစ္ သူကလည္း က်မလုိပင္ ဒီႏွစ္မွ ဒီက်ဴရွင္ကုိ ေျပာင္းလာတဲ့သူျဖစ္ေန၏။ အတန္းထဲေရာက္ေတာ့ တခုံတည္း အတူတူထုိင္ျဖစ္ခဲ့သည္။ သြက္လက္ေသာ သူက စတင္ၿပီး မိတ္ဆက္စကားဆုိသည္ကုိ က်မအခုထိ မွတ္မိေနပါသည္။ သူက သြက္သြက္လက္လက္နဲ႔ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ ေပါ့ေပါ့ပါးပါးေနတတ္သူျဖစ္၏။ တရက္ႏွစ္ရက္အတြင္းမွာ အတန္းထဲကလူေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ားႏွင့္ သူရင္းႏွီးၿပီးျဖစ္ေနသည္။ အေပါင္းအသင္း မိတ္ေဆြေတြ မ်ားသလုိ ခ်စ္သူရည္စားေတြလည္း ေပါတာ ေနာက္ေတာ့မွ သိလာရသည္။
တခ်ိန္တုန္းက သူ႔ရဲ႕ရည္စားျဖစ္ခဲ့ဖူးသည္ဆုိေသာ လူတေယာက္သည္ က်မတုိ႔က်ဴရွင္တြင္ Guide ျဖစ္ေနသည္။ က်မတုိ႔ရဲ႕ ဆရာလုိ႔ေျပာရမယ့္ သူပင္ျဖစ္သည္။ သူက အဲဒီ Guidt ဆရာေလး ကုိ တကယ္ခ်စ္ခဲ့တာျခင္းျဖစ္သည္ဟု ေျပာျပခဲ့ဖူးသည္။ ေနာက္ေတာ့မွ သူရဲ႕ အခ်စ္ေတြေပါမွန္း တအံ့တၾသ သိလာခဲ့သည္။ သူဘယ္အခ်ိန္ကစလုိ႔ ရည္စားထားသလဲေတာ့ က်မ မေမးျဖစ္ခဲ့ပါ။ အရင္တြဲခဲ့ဖူးသည္ ဆုိေသာ သူ႔ရည္စားေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကုိ လမ္းသြားရင္း တေနရာရာမွာေတြ႔ရင္ က်မအား ျပေလ့ရွိသည္။ ၿပီးေတာ့ သူတုိ႔အေပၚမွာထားတဲ့ သူ႔ရဲ႕ မတူညီတဲ့ ခံစားခ်က္အမ်ဳိးမ်ဳိး၊ အဖုံဖုံကုိလည္း နားေထာင္ခဲ့ရသည္။
ေက်ာင္းတတ္ေတာ့ သူႏွင့္က်မက တေက်ာင္းတည္း။ အခန္းခ်င္းေတာ့ မတူေပ။ ဒါေပမယ့္ သူက ေန႔လည္မုန္႔စားဆင္းခ်ိန္မ်ဳိးမွာ တခါတရံ က်မတုိ႔အတန္းဘက္ကုိ လာတတ္သည္။ ေက်ာင္းက သူငယ္ခ်င္း တခ်ဳိ႕က သူနဲ႔က်မ သူငယ္ခ်င္းျဖစ္ၿပီး တတြဲတြဲေနတာကုိ တားသူလည္းရွိသည္။ သတိေပးသူလည္းရွိသည္။ အေၾကာင္းကေတာ့ သူက ႐ႈပ္တယ္ဆုိေသာ အေၾကာင္းျပခ်က္ပင္ ျဖစ္သည္။ သူတုိ႔အေျပာအရ ရည္စားမ်ားေသာေၾကာင့္ ႐ႈတ္တယ္လုိ႔ဆုိလုိျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိလာရသည္။
က်မအတြက္ စိတ္ပူလုိ႔ ေျပာေပးတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြကုိ ေက်းဇူးတင္ပါသည္။ ဒါေပမယ့္ က်မ သူနဲ႔ အတြဲမပ်က္ခဲ့ပါ။ တကယ္ေတာ့ ကုိယ္သာလွ်င္ ကုိယ့္ဘ၀ရဲ႕ ပဲ့ကုိင္ရွင္ဆုိတာကုိ က်မက လက္ကုိင္ထားျခင္းပင္ျဖစ္သည္။ သူမရည္စားမ်ား႐ုံနဲ႔ က်မက သူနဲ႔ အေပါင္းအသင္း မလုပ္ရေတာ့ဘူးလား... ဆုိတဲ့အေတြး က က်မေခါင္းထဲသို႔ ၀င္လာပါသည္။ သူတုိ႔ေျပာပုံအရ သူနဲ႔ေပါင္း႐ုံနဲ႔ က်မရဲ႕ ကိုယ္က်င့္တရားေတြ ပ်က္စီးသြားေတာ့မလုိျဖစ္ေနသည္။ သူက ကုိယ္က်င့္တရား ပ်က္စီးေနတဲ့သူလည္း မဟုတ္။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ သူ႔မွာ ျဖဴစင္ၿပီး ပြင့္လင္းတဲ့ဟန္ပန္ေတြရွိသည္။ က်မ အဲဒါကုိ သေဘာက်ခင္မင္ျခင္းျဖစ္သည္။
သူ႔နဲ႔ရင္းႏွီးလာေတာ့ သူ႔ရဲ႕ ျဖဴစင္တဲ့စိတ္ကုိ က်မနားလည္လာခဲ့သည္။ သူ႔မွာ အေဖမရွိေတာ့ပါ။ သူငယ္ငယ္ကေလးထဲက ဆုံးသြားတယ္လုိ႔ သူေျပာျပခဲ့သည္။ သူ႔အေမက ေနာက္အိပ္ေထာင္မျပဳဘဲ သူ႔ကုိ ေကၽြးေမြးေစာင့္ေရွာက္ေနျခင္းျဖစ္သည္။ သူက စိတ္ေကာင္းေစတနာရွိတဲ့ သူတေယာက္ပင္ျဖစ္သည္။ သူတပါးအေပၚ ကူညီသနားတတ္ကာ လြတ္လပ္ပြင့္လင္းသူတေယာက္လည္းျဖစ္၏။
ဟန္ေဆာင္စကားမဆုိတတ္ဘဲ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း ေျပာတတ္ဆုိတတ္တာက တခါတခါေတာ့ လူအထင္ေသးစရာ ကိစၥမ်ားျဖစ္ေနသလားဟု က်မ ယခင္ကေတြးခဲ့ဖူးပါသည္။ ယခုခ်ိန္ထိလည္း ေတြးေနရဆဲပင္ျဖစ္ေသာ အေၾကာင္းအရာတခုျဖစ္ခဲ့၏။ ဘယ္သူေတြ သူ႔အေပၚ အဆုိးျမင္ျမင္ က်မ ကေတာ့ သူ႔နဲ႔တြဲၿမဲ၊ သူ႔ရဲ႕အသည္းကြဲဇာတ္လမ္းဆုိသည္မ်ားကုိလည္း သည္းခံနားဆင္ေပးရစၿမဲပင္ ျဖစ္သည္။ တခါေတာ့ က်မသူ႔ကိုေျပာဖူးသည္။
‘တကယ္ေတာ့ အသည္းကြဲရင္ မင္းဘယ္လုိလုပ္အသက္ရွင္ႏုိင္ပါ့မလဲ’ လုိ႔ ႏွစ္သိမ့္တာလား ဘာလားမသိေသာ စကားကိုဆုိခဲ့ဖူး၏။
တခါရည္စားနဲ႔ကြဲသြားတုိင္း ‘ငါတကယ္ခံစားေနရတာ’ လုိ႔ ေျပာတတ္ေသာ သူ႔ကို က်မက ခံစားပဲခံစားႏုိင္လြန္းရန္ေကာဆုိတဲ့ မေက်မနပ္အၾကည့္နဲ႔ ၾကည့္လုိက္မိသည္။ သူ႔အေပၚ ကုိယ္ခ်င္းစာ တတ္ဖုိ႔ဆုိတာကလည္း က်မမွာ ခ်စ္သူဆုိလုိ႔ မူးလုိ႔ပင္ ရစ္စရာမရွိခဲ့ပါ။ သူမ်ားေတြကေတာ့ မူးလုိ႔ပင္ ႐ွဴစရာမရွိလုိ႔ ေျပာတတ္ၾကပါသည္။ က်မကေတာ့ အေျပာင္အပ်က္ ေျပာရင္း အက်င့္ပါသြားျခင္းပင္ ျဖစ္သည္။
ရည္စားေတြနဲ႔ ပ်က္သြားတုန္း ခဏသာ ခံစားရတဲ့ ပုံေပါက္ေနသည္။ ေနာက္ေတာ့လည္း ေမ့လြယ္ေပ်ာက္လြယ္နဲ႔ ပုံမွန္ျပန္ျဖစ္သြားတတ္ျပန္၏။ သိပ္မၾကာခင္မွာ ေနာက္ရည္စားတေယာက္ ထပ္ရျပန္ၿပီတဲ့။ ဒီတေယာက္ကုိေတာ့ တကယ္ခ်စ္တာဆုိလာေသာ သူ႔ကုိ ပါစပ္အေဟာင္းသားနဲ႔ ေငးပဲၾကည့္ေနမိေတာ့၏။
ရည္စားေတြတေယာက္ၿပီးတေယာက္နဲ႔ တြဲလုိက္ ပ်က္သြားလုိက္၊ ျပန္ဆက္လုိက္ နဲ႔ ႐ႈပ္ယွက္ခတ္ ေနသည့္ၾကားက သူက ေအာင္သြယ္ေတာ္လည္း လုပ္လုိက္ေသးသည္။ က်မတုိ႔က်ဴရွင္က ႏွစ္က် အစ္ကုိႀကီးတေယာက္က က်မကုိ ခ်စ္တဲ့အေၾကာင္း သူ႔ထံမွတဆင့္ က်မကုိေျပာခုိင္းပါသည္။ အရင္ႏွစ္က ေျခေခ်ာ္လက္ေခ်ာ္ျဖစ္ၿပီး က်ခဲ့ဟန္တူတဲ့ အဲဒီအစ္ကိုႀကီးက ဒီႏွစ္မွာ က်မတုိ႔ႏွင့္ က်ဴရွင္အတူတူ တက္ရသည္။ သူက စာအေတာ္အသင့္ေတာ္ပါသည္။ အဲဒီေအာင္သြယ္ေတာ္ က်မသူငယ္ခ်င္းက စာေတာ္တဲ့ကိစၥကို အေၾကာင္းျပဳၿပီး က်မႏွင့္ အဲဒီအစ္ကိုႀကီးကို ေအာင္သြယ္ပုံက သင္းလွသည္။
သူေျပာတာက ‘စာေတာ္တဲ့ ရည္စားကုိရေတာ့ မင္း မရွင္းတဲ့စာေတြ သူ႔ကုိေမးလုိ႔ရတာေပါ့’ လုိ႔ ဆုိလာပါသည္။ က်မလည္း သူ႔စကားကုိၾကားၿပီး ဟာသေျမာက္လွေသာ စကားလုံးကုိ ၾကားရသလုိပဲ ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခဳိက္ရယ္ေမာလုိက္မိ၏။ ထုိ႔ေနာက္ ‘မလုပ္ပါနဲ႔ ဆရာမရယ္.. ငါ့မွာ စာမရရင္ ေက်ာင္းမွာေကာ က်ဴရွင္မွာေကာ ေမးစရာ ဆရာဆရာမေတြ အမ်ားႀကီးပါ၊ စာရွင္းျပဖုိ႔နဲ႔ေတာ့ ရည္စားတေယာက္ေတာ့ မထားပါရေစနဲ႔’ ဆုိၿပီး သူ႔အေျပာကုိ သေဘာက်ရယ္ေမာေနမိသည္။
မင္းပဲ သူ႔ကို မရွင္းတဲ့စာ ေမးဖုိ႔အတြက္ ျပန္ႀကိဳက္လုိက္ပါလားဟု က်မစေနာက္မိသည္။ သူျပန္ေျပာေသာ စကားေၾကာင့္ အသံထြက္ေအာင္ပင္ ရယ္လုိက္မိသည္။ သူေျပာတာက ‘ငါ့ကုိမႀကိဳက္ လုိ႔ေပါ့၊ ငါ့ကုိသာႀကိဳက္ရင္ ျပန္ႀကိဳက္တာၾကာၿပီ’လုိ႔ ေျပာလာေသာ သူ႔ကုိ က်မ အထင္မေသး မိပါ။ သူရဲ႕ ပြင့္လင္းတဲ့ ဟန္ပန္ကုိ သေဘာက်မိသည္။
သူက ဉာဏ္ေကာင္းေပမယ့္ စာကုိ စိတ္မ၀င္စားေပ။ သူစိတ္၀င္စားတာက အလွအပရယ္၊ စကားလုံးလွလွေလးေတြရယ္၊ အဲဒီ စကားလုံးလွလွေလးေတြကုိ သုံးၿပီး သူ႔အသည္းကုိခြဲခြဲသြားတယ္ ဆုိေသာ ေယာက္်ားသားမ်ားကုိပဲျဖစ္သည္။ ဉာဏ္ေကာင္းေပမယ့္ စာကုိစိတ္မ၀င္စားေသာ သူ႔ကုိ အခ်ိန္တန္ေတာ့ အဲဒီအျပစ္ဒဏ္ကုိ ခံရစၿမဲပင္ျဖစ္သည္။ ဆယ္တန္းေအာင္စာရင္း ထြက္ၿပီဆုိေတာ့ သူ႔နာမည္မပါခဲ့ေပ။ သူ႔အေမေတာ့ အရမ္းကုိ၀မ္းနည္းမွာပဲလုိ႔ က်မေတြးမိသည္။ သူ႔အတြက္ေတာ့ ေတြးမပူမိခဲ့ပါ။ တကယ္ေတာ့ က်မလည္းပဲ ဉာဏ္အေတာ္အသင့္ေကာင္းေပမယ့္ စာက်က္ပ်င္း ခဲ့သည္။ အပ်င္းႀကီးတဲ့ က်မကုိ အိမ္က သံပတ္ေပးလြန္းလုိ႔သာ သာမန္႐ုိး႐ုိးအဆင့္ႏွင့္ ေအာင္ခဲ့တာျဖစ္၏။
ေနာက္ေတာ့ သူ႔သတင္းကုိသာၾကားခဲ့ရသည္။ သူႏွင့္ မေတြ႔ေတာ့ပါ။ ဆယ္တန္းလည္း ျပန္မေျဖေတာ့ဘူးဆုိတဲ့ အေၾကာင္းရယ္ ပုဂၢလိကအထည္ခ်ဳပ္စက္႐ုံတခုမွာ အလုပ္ဆင္းေနတယ္ ဆုိတာရယ္ပဲ သိခဲ့ရ၏။ လူခ်င္းမေတြ႔ျဖစ္ၾကေတာ့ေပမယ့္  သူက က်မရဲ႕ အခင္ဆုံးသူငယ္ခ်င္းဆုိတာ အေၾကာင္းတုိက္ဆုိင္တုိင္း အမွတ္ရေစသည္။
ေနာက္ပုိင္းမွာ က်မလည္း တကၠသုိလ္တခုမွ ႐ုိး႐ုိးသာမန္ဘြဲ႔တခုရခဲ့၏။  ၿပီးေတာ့ က်မရဲ႕ ေမြးရပ္ေျမၿမိဳ႕ကေလးကုိ ခြဲခြာၿပီး ဘ၀အတြက္ ႀကိဳးစားမႈရွိသေလာက္ ေအာင္ျမင္တုိးတက္ဖုိ႔ အခြင့္အေရး ရွိမယ္လုိ႔ ထင္ရတဲ့ ရန္ကုန္ဆုိတဲ့ ၿမိဳ႕ႀကီးကို ေရာက္ခဲ့ရ၏။ အဲဒီမွာက က်မတုိ႔ၿမိဳ႕မွာ မရွိႏုိင္ေသာ က်မ တက္ခ်င္တဲ့ သင္တန္းေတြရွိသည္။ ၿပီးေတာ့ တုိးတက္ဖုိ႔ အလုပ္အကိုင္အခြင့္အလမ္းေတြလည္း အရည္အခ်င္းရွိမႈအေပၚ မူတည္ၿပီး ရွိသည္လုိ႔ ထင္မိပါသည္။ တကယ္ေတာ့ ဘ၀အတြက္ ေအာင္ျမင္တုိးတက္ဖုိ႔ အခြင့္အလမ္းေတြရွိသလုိ က်မတုိ႔ မိန္းမသားမ်ားအတြက္ အလွအပနဲ႔ ေပ်ာ္ရႊင္မႈ ထင္ေပၚမႈေတြအၾကား ယစ္မူးသာယာသြားရင္ ဆုံး႐ႈံးပ်က္စီးသြားႏုိင္တယ္ ဆုိကုိလည္း က်မအတြက္ မွတ္သားဖြယ္ ျမင္ေတြ႔ၾကား သိလာရ၏။ ရန္ကုန္ကုိေရာက္ၿပီး သုံးႏွစ္ဆုိတဲ့ အခ်ိန္ကာလအထိ အၿပဳံးတုေတြ ၀န္းရံၿပီး ဟန္ေဆာင္ စကားေတြဖုံးလႊမ္းထားတဲ့ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ႀကီးဟာ က်မအတြက္ေတာ့ အံ၀င္ခြင္က်မရွိေသးပါ။
သုံးႏွစ္ဆုိတဲ့ ကာလတခုမွာ က်မကုိယ္ က်မ ေအာင္ျမင္တုိးတက္မႈရွိရဲ႕လားလုိ႔ ကုိယ့္ကုိယ္ကုိယ္ ျပန္သုံးသပ္မိပါသည္။ ခုခ်ိန္ထိ က်မက ကုိယ္သြားမယ့္လမ္းကို ကုိယ္တုိင္ေဖာက္ေနဆဲပဲျဖစ္၏။ တခ်ဳိ႕လူေတြအတြက္ သြားရမယ့္လမ္းက အဆင္သင့္ ေဖာက္ၿပီးသားရွိသလုိ အဲဒီလမ္းအတုိင္း သက္ေတာင့္သက္သာ ေလွ်ာက္သြား႐ုံပဲလုိၿပီး တခ်ဳိ႕ေတြအတြက္ေတာ့ ကုိယ္သြားမယ့္လမ္းကုိ ကုိယ္တုိင္ ေဖာက္ယူရတာမ်ဳိးေလ။
က်မကုိယ္တုိင္လည္း ဒုတိယအမ်ဳိးအစားထဲမွာ ပါတဲ့သူတေယာက္ျဖစ္ခဲ့ေလေတာ့ ကုိယ့္သြားမယ့္ လမ္းကုိ ကုိယ္ကုိယ္တုိင္ေဖာက္ၿပီး က်မရဲ႕လမ္းကေလး ေျဖာင့္ျဖဴးလွပဖုိ႔ေတာ့ က်မရဲ႕တာ၀န္ပဲ ျဖစ္ေလသည္။ လမ္းေဖာက္ရင္း စိတ္ဓာတ္က် ေမာပန္းလာလုိ႔ ဆက္မေဖာက္ရင္ ဆက္မသြား႐ုံပဲရွိတာေပါ့။ ေရာက္တဲ့ေနရာမွာ က်မ ရပ္တန္႔ေနရမွာပဲျဖစ္သည္။ ဒီေတာ့ လမ္းေဖာက္ၿပီး ပန္းတုိင္ေရာက္ဖုိ႔က က်မရဲ႔ ကုိယ္ပုိင္တာ၀န္ပဲျဖစ္သည္လုိ႔ ခံယူရင္း ေျဖာင့္ျဖဴးၿပီး သာယာလွပတဲ့လမ္းကေလးကုိ က်မကုိယ္တုိင္ ဆက္ေဖာက္ရဦးမွာပါ။ အဲဒီလမ္းကေလးဟာ အစြန္းအထင္းကင္းတဲ့ အျဖဴေရာင္လမ္းကေလး ျဖစ္ေစ ခ်င္သည္။
“ကလင္…ကလင္..”
က်မ ဘယ္အထိေတာင္ အေတြးလြန္ေနသည္ မသိ။ အလုပ္ကိစၥ ဖုန္း၀င္လာေတာ့မွ သတိ၀င္လာခဲ့မိသည္။
က်မစိတ္ထဲမွာ တနဂၤေႏြေန႔ကုိ အျမန္ေရာက္ခ်င္ေနမိပါသည္။ က်မနဲ႔မေတြ႔တဲ့ အခ်ိန္ကာလေတြမွာ သူဘာေတြျဖစ္ခဲ့ လုပ္ခဲ့သလဲဆုိတာေတြကုိ က်မသိခ်င္မိပါသည္။ က်မသိခ်င္တာ ေတြေမးရင္း သူေျပာျပတဲ့ မ႐ုိးႏုိင္တဲ့ဇာတ္လမ္းကုိလည္း နားေထာင္ရမည္ ထင္ပါသည္။ ယခင္လုိ ဟန္ေဆာင္မႈေတြ မပါတဲ့ က်မသူငယ္ခ်င္းရဲ႕ လြတ္လပ္ပြင့္လင္းတဲ့ ဟန္ပန္ေတြကုိ  စဥ္းစားရင္းနဲ႔ လြမ္းလာမိသည္။
စိတ္ထဲကမပါတဲ့ ဟန္ေဆာင္အၿပဳံးေတြ၊ ရင္ထဲက မလာတဲ့ စကားသံေတြ၊ သစၥာတရားမဲ့ေနတဲ့ မုသာ၀ါဒေတြ၊ ကုိယ့္က်င့္သိကၡာတရားကို ေငြေလာက္တန္ဖုိး မထားသူေတြ၊ ဘယ္သူေသေသ ငေတမာရင္ၿပီးေရာ လူတန္းစာေတြ… သူတုိ႔ဆီမွာေကာ ႐ုိးသားၿပီး လြတ္လပ္ပြင့္လင္းတဲ့ ဟန္ပန္ေတြ ေပ်ာက္ကြယ္သြားတာလား၊ ဒါမွမဟုတ္ မရွိခဲ့တာလား က်မ မေတြးတတ္ေတာ့ပါ။
လြတ္လပ္ပြင့္လင္းၿပီး ဟန္ေဆာင္မႈကင္းမဲ့တဲ့ ရယ္သံေတြ စကားသံေတြကုိ က်မလြမ္းေနမိတာ ၾကာၿပီျဖစ္သည္။
က်မေမွ်ာ္လင့္ေနရတဲ့ တနဂၤေႏြေန႔အေရာက္မွာေတာ့ ဖုန္းသံကုိပဲ နားစြင့္ေနမိသည္။ သူ႔အိမ္ကေနလာၿပီး ၿမိဳ႕ထဲေရာက္မွ ဖုန္းဆက္မည္ဟု က်မကုိေျပာခဲ့တာေၾကာင့္ သူ႔ဖုန္းအလာကုိ ေစာင့္ေနမိျခင္းျဖစ္သည္။ သူလာမွ လာျဖစ္ပါ့မလား.. သူဖုန္းဆက္ရင္ ဒီကဖုန္းမအားရင္ စိတ္ရွည္ရွည္နဲ႔မွ ေခၚပါ့မလား စသျဖင့္ အေတြးေပါင္းမ်ားစြာနဲ႔ စုိးရိမ္ပူပန္ေနမိသည္။ ခဏၾကာေတာ့ က်မေမွ်ာ္ေနေသာ သူ႔ထံမွ ဖုန္း၀င္လာပါသည္။ သူ ဆူးေလးဘုရားလမ္းက Parisian Cafe ဆုိင္မွာ သူေရာက္ေနၿပီလုိ႔ ဖုန္းဆက္လာပါသည္။ က်မအား ‘ဆယ္မိနစ္အတြင္း ေရာက္ေအာင္လာခဲ့’ ဆုိလာရာ က်မလည္း ‘ဆယ့္ငါးမိနစ္အတြင္းမွ ေရာက္မယ္’ ေျပာလုိက္ၿပီး ဖုန္းခ်လုိက္သည္။
ဆုိင္ေရွ႕ေရာက္ေတာ့ က်မ ရင္ခုန္ေနမိပါသည္။ အခင္ဆုံးသူငယ္ခ်င္းတေယာက္ကုိ ႏွစ္အေတာ္ ၾကာခြဲခြာၿပီးမွ ျပန္လည္ဆုံျဖစ္ေတာ့ အမည္မေဖာ္တတ္ေသာ ၀မ္းသာၾကည္ႏူးမႈမ်ဳိးကို က်မခံစားေနရ သည္။ ဆုိင္ရဲ႕ မွန္တံခါးကုိတြန္းဖြင့္အၿပီးမွာ က်မေတြ႔ခ်င္ေသာသူ႔ကုိ ရွာေဖြေနမိသည္။ က်မ၀င္လာ ကတည္းက ျမင္ပုံရေသာ သူက က်မအား မတ္တပ္ရပ္ကာ လက္လွမ္းျပေနသည္။ သူထုိင္ေနတာက ၀င္ေပါက္နဲ႔ မနီးေသာ ေနာက္က်က်စားပြဲမွာျဖစ္သည္။
က်မလည္း သူရွိရာစားပြဲဆီသုိ႔ေလွ်ာက္သြားလုိက္ရင္း မျမင္တာၾကာၿပီျဖစ္တဲ့ သူ႔ကိုေသေသခ်ာခ်ာ ၾကည့္လုိက္မိသည္။ သူကလည္း က်မကုိ ျပန္ၾကည့္ေန၏။ သူက အရင္ကထက္စာရင္ အနည္းငယ္၀ လာပါသည္။ ဒါေပမယ့္ ၾကည့္လုိ႔ေကာင္းေနသည္။ ၿပီးေတာ့ အရင္ကလုိ ဆံပင္ရွည္ရွည္ေလးနဲ႔ မဟုတ္ေတာ့။ ဂုတ္ေလာက္ထိရွည္ေသာ ဆံပင္ကေလးကုိ ေအာက္နားတ၀က္ေလာက္ကုိ ေရႊေရာင္ ဆုိးေဆးေလးဆုိးထားပါသည္။ သူက အရင္ကထက္ကုိ အမ်ားႀကီးလွလာပါသည္။
တေယာက္နဲ႔တေယာက္ၾကည့္ေနရင္းမွ က်မက ‘မင္းနဲ႔ေတြ႔ရတာ အရမ္း၀မ္းသာတာပဲ…’
‘ငါလည္း ၀မ္းသာတယ္။ ငါဆုိင္မွာထုိင္ရင္းနဲ႔ မင္းက ဘယ္လုိပုံစံနဲ႔လာမလဲဆုိတာ မွန္းၾကည့္ ေနတာ။ အခုဆုိင္ေရွ႕မွာမင္းကုိ လွမ္းျမင္လုိက္တာေတာင္ ေသေသခ်ာခ်ာျပန္ၾကည့္ေနတာ။ မင္းက ေတာ္ေတာ္လွလာတယ္’ ဟုဆုိကာ က်မလြမ္းေနေသာ အၿပဳံးမ်ဳိးနဲ႔ စကားဆုိလာပါသည္။ အဲဒီအၿပဳံးေလး ေလ။ တကယ့္ကုိ ရင္ထဲက လာတဲ့အၿပဳံး။ ဟန္ေဆာင္မႈေတြ ဖုံးထားတဲ့ အၿပဳံးေတြနဲ႔ ဘာမွမဆုိင္။ တကယ့္ကုိ ဆီနဲ႔ေရလုိ ကြားျခားေန၏။
သူေျပာသမွ်ကုိ နားေထာင္ရင္း ‘မင္းက လွလာတယ္ေျပာမွေတာ့ တကယ္လွလာလုိ႔ ျဖစ္မွာေပါ့ေနာ္’ လုိ႔ ေျပာင္ေခ်ာ္ေခ်ာ္မ်က္ႏွာေလးနဲ႔ ေျပာလုိက္သည္။
ၿပီးမွ သူမက သတိရဟန္ျဖင့္
‘မင္း ဘာေသာက္မွာလဲ မွာေလ.. မင္းရွင္းရမွာေနာ္… ငါစားခ်င္တာေတြကုိလည္း လုိက္ေကၽြးရမယ္။ ဒီေန႔က ၃၁ရက္ဆုိေတာ့ ငါက လဆန္းငါးရက္ေန႔မွ လခကထုတ္ရမွာ ဒါေၾကာင့္ အခုငါ ဘုိင္ပ်က္ေနၿပီ’
အဲဒီလုိ ဟန္မေဆာင္တတ္ေသာ သူငယ္ခ်င္းပါပဲ။ သူမရဲ႕ ပြင့္လင္းတဲ့ဟန္ပန္ေလးေတြ မေပ်ာက္ဆုံးေသးတာ က်မ၀မ္းသာရပါသည္။
ၿပီးေနာက္ တခုခုမွာရန္အတြက္ က်မ ေကာင္တာဆီသုိ႔ ေလွ်ာက္သြားလုိက္ရင္း မွန္ဘီဒုိ အတြင္းမွာ စားခ်င္စဖြယ္ မုန္႔မ်ဳိးစုံေတြထဲမွ ကိတ္မုန္႔တတုံးရယ္၊ ေထာပတ္သီးေဖ်ာ္ရည္တခြက္ရယ္မွာရင္း ပုိက္ဆံရွင္းၿပီး စားပြဲဆီသုိ႔ ျပန္လာခဲ့သည္။
သူက မွာထားၿပီျဖစ္တဲ့ စေတာ္ဘယ္ရီမစ္ရွိတ္ခြက္ကုိ စိတ္မပါတပါ့ေသာက္ရင္း က်မကုိေစာင့္ ေနသည္။
က်မလည္း စားပြဲမွာထုိင္လုိက္ရင္း
 ‘အင္း… ေျပာပါဦး မင္းရဲ႕အေၾကာင္းေတြကုိ… ငါနဲ႔ မေတြ႔တဲ့အခ်ိန္အေတာအတြင္း ဘာေတြမ်ား ေျပာင္းလဲသြားခဲ့သလဲ။ မင္း အရင္က လုပ္ေနတဲ့ အထည္ခ်ဳပ္စက္႐ုံမွာပဲလား..’
က်မသိခ်င္တာေတြကုိ ေမးမိသည္။ သူနဲ က်မ မေတြ႔ျဖစ္ေတာ့တဲ့ေနာက္ပုိင္း သူဆယ္တန္း စာေမးပြဲလည္း ျပန္မေျဖခဲ့ဘူးလုိ႔ ေျပာသည္။ ဘြဲတခုရၿပီးတာေတာင္ အလုပ္ရဖုိ႔ မလြယ္လွတဲ့ အခ်ိန္မွာ သူက ဆယ္တန္းလည္း မေအာင္ခဲ့ေတာ့ အလြယ္ဆုံးအလုပ္တခုျဖစ္တဲ့ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕နယ္အတြင္းမွာရွိတဲ့ ပုဂၢလိက အထည္ခ်ဳပ္စက္႐ုံမွာ သာမန္႐ုိး႐ုိးအလုပ္သမ အဆင့္နဲ႔ စတင္၀င္ေရာက္ခဲ့တယ္လုိ႔ သိရသည္။ ေနာက္ပုိင္း သူက သြက္လက္ၿပီး ပင္ကုိယ္ဉာဏ္လည္းေကာင္းေတာ့ ကြန္ပ်ဴတာပုိင္းမွာ စာရင္းပုိင္းဆုိင္ရာ လုပ္ရတယ္လုိ႔ေျပာျပၿပီး သူတုိ႔အထည္ခ်ဳပ္စက္႐ုံက အင္တာနက္လည္းတပ္ထားေတာ့ သူက အၿမဲလုိလုိ အြန္လုိင္းေပၚမွာ ရွိေနျခင္းပင္ျဖစ္သည္။
သူရဲ႕လက္ရွိအျခအေနကုိ က်မအား ညည္းညည္းညဴညဴေျပာျပခဲ့သည္။ သူ႔ရဲ႕ အခ်ိန္ဇယားေတြကုိ က်မကုိေျပာျပသေလာက္ေတာ့ သူ႔မွာ အားလပ္ခ်ိန္ဆုိတာ ရွားပါးလွပါသည္။ မနက္ ၅နာရီ အိပ္ယာမွထၿပီး ၆နာရီဆုိ ထမင္းခ်ဳိင့္ႏွင့္ ဖယ္ရီကားေပၚ အဆင္သင့္ကားေပၚရသည္။ ၿပီးေတာ့ စက္႐ုံရွိရာသုိ႔ ႏွစ္နာရီေလာက္ ကားျဖင့္သြားရေသးသည္။ စက္႐ုံေရာက္ေတာ့ ၈နာရီေလာက္ရွိၿပီ။ အဲဒီအခ်ိန္ကေနစၿပီး တေနကုန္အလုပ္ထဲမွာပဲနစ္ျမဳပ္ေနလုိက္တာ ည ၈နာရီခြဲမွ အိမ္ျပန္ဖုိ႔ အလုပ္ဆင္းရသလုိ အိမ္ေရာက္ေတာ့ ည ၁၀နာရီခြဲမွ အိပ္သုိ႔ျပန္ေရာက္သည္။
က်မတုိ႔ၿမိဳ႕မွာ သူ႔လုိပဲ အထည္ခ်ဳပ္မွာအလုပ္လုပ္တဲ့ ေယာက္်ားေလး၊ မိန္းကေလးေတြရွိပါသည္။ တခ်ဳိ႕ဆုိ ဘြဲ႔တခုရၿပီး ၀င္လုပ္ေနၾကတာေတာင္ ရွိသည္။ ေယာက္်ားေလးေတြလည္း ထုိအထည္ခ်ဳပ္စက္႐ုံေတြမွာပင္ စက္ျပင္အလုပ္လုပ္ၾကသည္။ မိန္းကေလးအမ်ားစုကေတာ့ အထည္ေတြကုိ ေမာ္တာစက္ေတြႏွင့္ ခ်ဳပ္ၾကသည္။ တခ်ဳိ႕က်ေတာ့ ခ်ဳပ္ၿပီးသား အထည္ေတြမွ ထြက္ေနေသာ ခ်ည္မွ်င္မ်ားကုိ ကတ္ေၾကးျဖင့္ ျဖတ္ရေသာ အလုပ္ျဖစ္သည္။ စစ၀င္ေသာသူမ်ားသည္ ထုိအလုပ္ကုိ လုပ္ၾကရသည္ဟု ၾကားဖူးပါသည္။ ေနာက္ပုိင္းမွ စက္နင္းတတ္သြားရင္ အနည္းငယ္လစာပုိရပါသည္။ ထုိအထဲမွမွ ႐ုံးလုပ္ငန္းလုပ္ရေသာသူက ပုိၿပီး လစာေကာင္းေၾကာင္း သူေျပာျပပါသည္။ သူတုိ႔၏ အလုပ္ပိတ္ရက္ဆုိတာကလည္း တနဂၤေႏြတရက္တည္းပင္ျဖစ္သည္။ သူေျပာျပတဲ့ သူ႔အလုပ္အေၾကာင္းကုိ နားေထာင္ရင္း က်မ သူတုိ႔ရဲ႕ ဘ၀ေတြကုိ စာနာမိပါသည္။
သူတုိ႔ေတြ ဒီအလုပ္မွာေပ်ာ္ရႊင္ပါ့မလားဟူေသာ အေတြးမ်ဳိး က်မေတြးၾကည့္ေနခဲ့သည္။ ဒီထက္ျမင့္တဲ့ေနရာကုိ တက္ဖုိ႔အတြက္ သူတုိ႔မွာေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ရွိဖုိ႔ဆုိတာလည္း မေသခ်ာလွေခ်။ အဲဒီလုိ တက္ႏုိင္ဖုိ႔ ပညာဆုိတဲ့အရာကလည္း မျပည့္စုံေလေတာ့ တခ်ဳိ႕ေတြလည္း ရလာတဲ့ဘ၀မွာပဲ ေပ်ာ္ပုိက္ေနၾကေတာ့သည္။
‘ဒါနဲ႔… မင္းရဲ႕ အေမေကာ ေနေကာင္းရဲ႕လား’ လုိ႔ က်မေမးေတာ့
‘ဒီလုိပါပဲ ေကာင္းလုိက္ မေကာင္းလုိက္ပဲ’ လုိ႔ တုံးတိတိျပန္ေျဖသည္။
က်မလည္း ေမးစရာေမးခြန္း ကုန္သြားသလုိ ဘာေျပာရမွန္းမသိျဖစ္သြားခဲ့သည္။ ဒီတခါေတာ့ သူက သူ႔အလွည့္ေရာက္လာၿပီဟု သတ္မွတ္လုိက္ပုံရကာ
‘ငါေလ မင္းနဲ႔ အရမ္းေတြ႔ခ်င္ေနတာ… မင္းကုိေျပာစရာစကားေတြလည္း အမ်ားႀကီးပဲ… ငါရဲ႕ခ်စ္သူနဲ႔ အခုေစ့စပ္ထားတယ္။ သူက စင္ကၤာပူမွာ အလုပ္သြားလုပ္ေနတယ္။ ႏွစ္ႏွစ္ေလာက္ၾကာမွ ျပန္ေရာက္မွာ။ ငါသူ႔ကုိေတာ့ တကယ္ပါဟာ…ငါတကယ္ခ်စ္ခဲ့တာ။ ေနာက္ၿပီး သူက ငါ့အေပၚကို ျမတ္ျမတ္ႏုိးႏုိးနဲ႔ ခ်စ္ခဲ့တာ။ ငါသိတယ္။ ၿပီးေတာ့ ငါေလအခု ဆယ္တန္းတုန္းက ငါတုိ႔က်ဴရွင္မွာ Guide လုပ္ခဲ့တဲ့ တေယာက္ကလည္း အရင္လုိ ျပန္ဆက္ေနတယ္။ ငါလည္း သူ႔ကုိ ဘယ္လုိဆုံးျဖတ္ရမလဲ မသိဘူး။ ဒါေပမယ့္ သူ႔မွာလည္း ငါ့အျပင္ ေနာက္တေယာက္ရွိေသးတယ္။ ငါ့ကုိလည္း မျပတ္ခ်င္ေသးဘူး။ ဘယ္လုိလုပ္ရမလဲ မသိဘူး။’
က်မ သူ႔စကားနားအေထာင္ၿပီးမွာေတာ့ ရင္ေမာသြားသည္။ အေဟာင္းေတြ အသစ္ေတြၾကားထဲ ဗ်ာမ်ားေနတဲ့ သူ႔ကုိ က်မ နားလည္ေပးႏုိင္ဖုိ႔ အေတာ္ႀကိဳးစားရပါဦးမည္။ က်မေျပာျဖစ္တဲ့ စကားကေတာ့..
‘မင္းရဲ႕ ခ်စ္သူနဲ႔ ေစ့စပ္ထားတယ္ဆုိ။ မင္းသူ႔ကို တကယ္ခ်စ္တယ္မဟုတ္လား။ ဒါဆုိရင္ က်န္တာေတြကုိ ေခါင္းထဲက ထုတ္လုိက္ေပါ့ကြာ။ မင္းခုခ်ိန္မွာ သူ႔အေပၚကုိ သစၥာရွိရွိနဲ႔ေစာင့္သင့္တယ္။ ငါလည္း အဲဒါပဲေျပာတတ္ေတာ့တယ္’
သူ႔ရဲ႕ အခ်စ္ေရးမွာ ေ၀ခြဲမရျဖစ္ေနတဲ့ပုံစံကုိၾကည့္ရင္း အခ်စ္ဆုိတာ တၿပိဳင္နက္ထဲမွာ ႏွစ္ေယာက္သုံးေယာက္ကုိ ၿပိဳင္တူခ်စ္လုိ႔ရတဲ့အရာလားဆုိတာ က်မလည္း သူနဲ႔ေတြ႔မွ စဥ္းစားၾကည့္ရမယ့္အေျဖတခုလုိျဖစ္လာသည္။
က်မနဲ႔စကားေျပာေနရင္း နာရီတၾကည့္ၾကည့္လုပ္ေနတဲ့ သူ႔ကုိ ‘ခ်ိန္းထားတာရွိေသးလုိ႔လား’ ဟု ေမးလုိက္သည္။
အဲဒီေတာ့မွ စပ္ၿဖဲၿဖဲမခ်ဳိမခ်ဥ္႐ုပ္ေလးနဲ႔
‘ေဟ့ေကာင္.. ငါေလ တကယ္လုိ႔ မင္းမလာရင္ ငါတေယာက္တည္းျဖစ္ေနမွာစိုးလုိ႔ လုိရမယ္ရ အင္တာနက္ခ်က္တင္ကတဆင့္သိတဲ့ လူတစ္ေယာက္ကုိ ခ်က္တင္ကေနစကားေျပာရင္း ဒီဆုိင္ေရွ႕မွာ ဆယ္နာရီခြဲခ်ိန္းထားေသးတယ္’
သူ႔စကားအဆုံးမွာေတာ့ က်မကေတာ့ အံ့ၾသကုန္ႏုိင္ဖြယ္မရွိေသာ လူတေယာက္ကုိ ေတြ႔ရသလုိ ၾကည့္ေနရင္းမွ ဟက္ဟက္ပက္ပက္ရယ္ေမာမိသည္။ လုိရမယ္ရ ဆုိေသာ စကားေၾကာင့္ က်မရယ္ ေနမိသည္။ တကယ့္လူပါပဲ။ အဲဒါ က်မသူငယ္ခ်င္း အစစ္။ သူေျပာတာကေတာ့ ‘မင္း အလုပ္တခုခုရွိရင္ မလာႏုိင္ရင္ ငါ တေယာက္တည္း ျဖစ္ေနမွာစိုးလုိ႔ပါ’ လုိ႔ ေျပာေနေသာ သူ႔ကုိသာၾကည့္ရင္း ရယ္ေနမိ ေလသည္။ ခုမွ က်မသူ၀တ္ထားေသာ အက်ႌအေရာင္ကုိ သတိထားမိေလသည္။ အနက္ေရာင္ အက်ႌေလးနဲ႔ ဒီကေန႔မွ က်မလည္း အနက္ေရာင္အက်ႌေလးနဲ႔ ျဖစ္ေနသည္။ ၿပီးေနာက္ နာရီကုိ တခ်က္ၾကည့္လုိက္ေတာ့ ဆယ္နာရီခြဲေနၿပီ။
‘မင္းေျပာတဲ့ လူကုိ သြားၾကည့္လုိက္ဦးေလ… ေရာက္ေနေလာက္ၿပီထင္တယ္’
‘ဒါဆုိ ခဏေနာ္…’ ဟုဆုိကာ ထြက္သြားေသာ သူ႔ကုိၾကည့္ရင္း သူ႔ဒုကၡကလည္းမေသးလွဟု ေတြးေနမိသည္။
‘ေရာက္ေနၿပီ…အျပင္မွာ အက်ႌအျဖဴနဲ႔ အ၀ါအစင္းၾကားနဲ႔မတ္တပ္ရပ္ေနတယ္… ေနပါေစ ေစာင့္ပါေစ။’
စားပြဲဆီသုိ႔ ျပန္ေရာက္လာၿပီး စိတ္႐ႈတ္ေနဟန္ျဖင့္ေျပာေနေသာ သူ႔ကိုၾကည့္ရင္း
‘မင္း အင္တာနက္ထဲမွာသိၿပီး အျပင္မွာ သူနဲ႔ေတြ႔တာ ဘယ္ႏွစ္ခါရွိၿပီလဲ’ ဟု က်မေမးလုိက္သည္။ ဒီတခါေတာ့ က်မေမးခြန္း မမွားေၾကာင္း သူ႔အေျဖက သက္ေသျပလွ်က္ရွိသည္။
‘ႏွစ္ခါတည္းပါ’ ဟု ေျဖပါသည္။
က်မေနာက္ထပ္ေမးခြန္းတခုကုိ ေမးလုိက္ျပန္သည္။
‘တျခား ဘယ္ႏွစ္ေယာက္ကုိလဲ အင္တာနက္ကေနသိၿပီး အဲဒီလုိမ်ဳိး အျပင္မွာ ေတြ႔ဖူးၿပီလဲ…ေျပာပါဦး…’
သူက ရယ္က်ဲက်ဲနဲ႔ ‘သူနဲ႔မွ ႏွစ္ေယာက္တည္းရွိပါေသးတယ္’ လုိ႔ျပန္ေျဖပါသည္။ ပိတ္ရက္ျဖစ္တဲ့ တနဂၤေႏြေန႔မ်ဳိးမွာေတြ႔ျဖစ္တာ ျဖစ္သည္လုိ႔ ေျပာပါသည္။ အရင္ေတြ႔တဲ့လူအေၾကာင္း သူေျပာတာက
‘အင္တာနက္မွတဆင့္သိၿပီး အခုလုိပဲ အျပင္မွာဆုံဖုိ႔ ခ်ိန္းတဲ့အခါ ခ်ိန္းထားတဲ့ေနရာကုိ ငါလည္းေရာက္ေကာ ေဘးကုိၾကည့္လုိက္ေတာ့ အဲဒီနားက ၀က္သားဒုတ္ထုိးဆုိင္မွာ ၀က္သားဒုတ္ထုိးစား ေနတဲ့ ႐ုပ္ဆုိးဆုိးနဲ႔ လူႀကီးက ခ်က္တင္မွာတဆင့္ ခ်ိန္းတဲ့ေန႔မွာ သူ၀တ္လာမယ့္ အက်ႌအေရာင္နဲ႔ ေဘာင္းဘီအေရာင္က ၀က္သားဒုတ္ထုိးဆုိင္မွာစားေနတဲ့ လူ၀တ္ထားတဲ့ အက်ႌအေရာင္ႏွင့္ ေဘာင္းဘီ အေရာင္ျဖစ္ေနတယ္ဟ။ အက်ႌအျဖဴ အနက္အၾကားနဲ႔ ေဘာင္းဘီက အသားေရာင္ ေဘာင္းဘီနဲ႔ ဒါနဲ႔ ငါလည္း အဲဒီလူႀကီးေတာ့ မျဖစ္ပါေစနဲ႔လုိ႔ က်ိတ္ဆုေတာင္းေနရာက အဲဒီလူႀကီးက ၀က္သားဒုတ္ထုိးဆုိင္ ကေန ငါကုိလည္းျမင္သြားေရာ အတင္းလာေခၚေတာ့ ငါလည္း အဲဒီလူကို လမ္းႀကဳံလုိ႔ ဒီနားကုိ ခဏ၀င္လာခဲ့တာ။ အခုသြားစရာေလးရွိလုိ႔ သြားလုိက္ပါဦးမယ္ဆုိၿပီး ကားဂိတ္ကုိ ေျပးတာေပါ့။ အဲဒီလူႀကီးကေနာက္ကေန ပန္းသီးေတြထည့္ထားတဲ့ ကၽြတ္ကၽြတ္အိတ္ထုပ္ႀကီးဆြဲၿပီး ကြတကြတနဲ႔ ေျပးလုိက္လာတာ ကားတစီးေပၚတက္ရင္း လွမ္းျမင္လုိက္ရတယ္’ လုိ႔ ရယ္ၿပီးေျပာျပေနသျဖင့္ က်မလည္း ၿပဳံးမိပါသည္။
က်မလည္း သူ႔စကားအဆုံးမွာေတာ့ နင္ဘာျဖစ္လုိ႔ အဲဒီလုိတကယ္မေတြ႔ခ်င္ဘဲနဲ႔ ခ်ိန္းရတာလဲလုိ႔ ေမးမိပါသည္။
‘သူက ေခ်ာေခ်ာေလးဆုိရင္ေတာ့ ငါလည္းေတြ႔မလုိ႔ပါ။ ငါလည္း ပ်င္းလုိ႔ အဲဒီလုိခ်ိန္းလုိက္တာပါ’ ဟုေျပာလာပါသည္။ သူက အလွအပမက္တာလည္း အရင္ကလုိပင္ျဖစ္သည္။ က်မလည္း သူ႔ေျပာသမွ်ကုိ ထူးၿပီးအံ့ၾသဟန္မျပေတာ့ပါ။
‘ေတာ္ေသးတာေပါ့  အလုပ္မ်ားေနလုိ႔ အလုပ္သာမမ်ားရင္ မင္းကေတာ့ မလြယ္လွဘူး… ပိတ္ရက္တရက္ကေလးရွိတာကုိေတာင္ အက်ဳိးရွိရွိအသုံးခ်လုိက္တာေပါ့ေလ’  ဟု လူႀကီးတေယာက္က ကေလးတေယာက္ကုိ ဆုံးမေနသလုိမ်ဳိး ခပ္တည္တည္နဲ႔ ေျပာလုိက္သည္။ တကယ္ေတာ့ သူမက က်မထက္ အသက္ႀကီးပါသည္။ က်မအဲဒီလုိ ေျပာေတာ့လည္း ဘာမွျပန္မေျပာဘဲ ရယ္၍သာ ေနေတာ့သည္။
သူမက က်မအား ‘ငါ့အေၾကာင္းေတြခ်ည္းေျပာေနတာ။ မင္းအေၾကာင္းလည္း ေျပာျပဦးေလ’ ဟုဆုိလာပါသည္။
က်မတခ်က္ၿပဳံးလုိက္ၿပီး ‘ငါ့အေၾကာင္းကေတာ့ မင္းစိတ္၀င္စားမယ့္အေၾကာင္းေတြမရွိပါဘူး’ ဟု ဆုိလုိက္ၿပီး အျပင္မွာေစာင့္ေနတဲ့ လူကုိ ထြက္ေတြ႔လုိက္ဖုိ႔ က်မေျပာလုိက္မိသည္။ ၿပီးေတာ့
‘မင္းအားမယ့္ တေန႔ေလာက္ ထပ္ေတြ႔ၾကတာေပါ့။ ငါျပန္ေတာ့မယ္။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ မင္းနဲ႔ အခုလုိျပန္ဆုံရတာ ၀မ္းသာတယ္။ ၿပီးေတာ့ မင္းရယ္တာကုိ ငါမျမင္ရတာ ၾကာေပမယ့္ အရင္အတုိင္းပဲ။ အဲဒီအတြက္လည္း ငါေတာ့ အရမ္း၀မ္းသာတာပဲ။  မင္းရဲ႕ ဘ၀လက္တြဲေဖာ္အေပၚမွာလည္း တကယ္ခ်စ္တယ္ဆုိရင္ တျခား ေယာက္်ားေလးေတြကုိ အေပ်ာ္သေဘာပဲျဖစ္ျဖစ္၊ အပ်င္းေျပပဲျဖစ္ျဖစ္ မကစားပါနဲ႔ေတာ့ဟာ။ မင္းမွာေလ အဲဒီအက်င့္ကေလးသာမရွိရင္ မင္းရဲ႕ ပြင့္လင္းၿပီး ႐ုိးသားျဖဴစင္တာေတြ ပုိၿပီးေတာက္ေျပာင္လာမွာပဲ’
သူက က်မေျပာတာေတြကုိ နားလည္တာတ၀က္ နားမလည္တာတ၀က္ ရွိပုံရသည္။ သူ႔ပုံစံက အူတူတူနဲ႔ျဖစ္ေနသည္။ က်မလည္း သူ႔ပုံစံကုိၾကည့္ကာ တခ်က္ရယ္လုိက္ရင္း …
‘ကဲ ငါျပန္ေတာ့မယ္ေနာ္…ေနာက္မွဆက္ေျပာတာေပါ့’ ဟုေျပာၿပီး ဆုိင္ထဲမွ က်မထထြက္ဖုိ႔ ျပင္ေတာ့ သူလည္းလုိက္မယ္ဆုိကာ အတူတူဆုိင္ျပင္ထြက္ခဲ့ေလသည္။ အျပင္ေရာက္ေတာ့ လည္ပင္း ေညာင္ေရအုိးျဖစ္ေနေသာ ကုိယ္ေတာ္ေခ်ာအား သူမက သြားႏႈတ္ဆက္ေလသည္။ က်မကုိလည္း အတင္းဆြဲေခၚသြား၍ ထုိသူနဲ႔ မိတ္ဆက္ေပးေလသည္။ က်မလည္း အလုိက္သင့္ၿပဳံးျပရင္း စိတ္ထဲမွာ မြန္းၾကပ္လာသလုိခံစားမိသည္။ က်မ သူတုိ႔ႏွစ္ဦးစလုံးကုိ ႏႈတ္ဆက္ၿပီး သူတုိ႔ေရွ႕မွ ထြက္လာခဲ့ေလသည္။
အျပန္လမ္းမွာေတာ့ က်မကားမစီးျဖစ္ေပ။ လမ္းေလွ်ာက္ရင္း အေတြးေတြက ဟုိတစ သည္တစ ျပန္႔က်ဲလွ်က္။

တေန႔ေန႔တခ်ိန္ခ်ိန္မွာ ခ်စ္ျမတ္ႏုိး၍ လက္ထပ္ရမယ့္သူရွိရက္နဲ႔ သူမဟာ တျခားသူေတြကုိ ဒဏ္ရာေတြမ်ားေပးေနေရာ့သလား။ အဲဒီတျခားသူေတြဆုိတာေကာ သူမအေပၚမွာ က်မထင္သလုိ တကယ့္ရင္ထဲကလာတဲ့ေမတၱာစိတ္နဲ႔ ခ်ဥ္းကပ္ၾကတာလားဆုိတာ က်မလည္း ေသခ်ာမေျပာတတ္ေခ်။ ဒါမွမဟုတ္ သူတုိ႔ေတြကေကာ အေပ်ာ္သေဘာသက္သက္နဲ႔ပဲ အပ်င္းေျပကစားၾကတာလားဆုိတာေတြကုိ စဥ္းစားရင္း စဥ္းစားရင္းနဲ႔ အသက္႐ွဴၾကပ္လာပါသည္။ ဘယ္အရာမဆုိ သူ႔ဟာနဲ႔သူ အံ၀င္ခြင္က်ရွိေန တတ္တာမ်ဳိးလားဆုိေသာ အေတြးကုိက်မေတြးမိသည္။
က်မသာ အားလုံးနဲ႔ ဆန္႔က်င္ၿပီး အံမ၀င္ခြင္မက်ျဖစ္ေနတာမ်ဳိးျဖစ္ႏုိင္ပါသည္။ ထုိ႔သုိ႔ေသာ အေျဖမသိႏုိင္ေသာ ပုစၧာမ်ားကုိ က်မတြက္ေနခဲ့မိသည္။ ထုိအေျဖမသိႏိုင္ေသာ ပုစၧာမ်ားက က်မရဲ႕ စိတ္ကုိ မြန္းက်ပ္လာေစပါသည္။ က်မကပဲ အေတြးေခါင္လြန္းေနမိၿပီလား မသိပါ။ ဒါေတြက မထူးဆန္း ေသာ ျဖစ္႐ုိးျဖစ္စဥ္ ကိစၥေတြပဲလား က်မ မသိေတာ့ပါ။ ေတာ္ၿပီ အဲဒီအေၾကာင္းအရာေတြ မစဥ္းစားေတာ့ဘူး။
အဲဒီအေၾကာင္းအရာေတြ ေမာင္းထုတ္လုိက္ေတာ့ သူမနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ေနာက္အေၾကာင္းအရာ တခု ၀င္လာျပန္ပါၿပီ။ သူမနဲ႔ မေတြ႔ျဖစ္တာ ေျခာက္ႏွစ္ေက်ာ္ကာလအတြင္း ယခင္ကလုိပင္မေျပာင္းလဲဘဲ ရင္ဖြင့္စရာဆုိတာက သူ႔ရဲ႕ခ်စ္သူရည္စားကိစၥမ်ားပင္ျဖစ္သည္။ က်မဆက္ေတြးမိတာက ေနာက္ေျခာက္ႏွစ္ဆုိတဲ့ အခ်ိန္ကာလတခုၿပီးရင္ေကာ သူရင္ဖြင့္စရာ စကားေတြက ဘယ္အေၾကာင္းအရာေတြျဖစ္ေနမလဲ ဆုိတာ က်မသိခ်င္မိပါသည္။


No comments:

Post a Comment