Sunday, January 9, 2011

သူငယ္ခ်င္းသုိ႔....အမွတ္တရ




ဒီလထဲမွာ က်ေနာ့္သူငယ္ခ်င္း ပုရြက္ဆိတ္ကေလးရဲ႕ေမြးေန႔ရွိတယ္။ ဒါေၾကာင့္ထင္ပါရဲ႕။ အခုတေလာ ပုရြက္ဆိတ္ကေလးနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး အရင္ကအေၾကာင္းေတြ သတိရရေနမိတယ္။ သူက က်ေနာ့္အေပၚမွာ အျမဲသည္းခံတတ္ အနစ္နာခံတတ္တဲ့သူငယ္ခ်င္း ၿပီးေတာ့ က်ေနာ့္ကုိ သူငယ္ခ်င္းထက္ပုိတဲ့ ခ်စ္ျခင္းေတြနဲ႔ ခ်စ္တဲ့သူတေယာက္။ 
က်ေနာ္ကေတာ့ သူ႔အေပၚမွာ ဆုိးႏြဲ႔ဗုိလ္က်ေနက်။ ေက်ာင္းတုန္းကဆုိရင္ သူ႔အေပၚ ခဏခဏ စိတ္ေကာက္တတ္တဲ့ က်ေနာ့္ကုိ ကေလးဆုိးေလးလုိ႔ေျပာတတ္ၿပီး သည္းခံခြင့္လႊတ္တတ္တဲ့ သူငယ္ခ်င္း။ သူငယ္ခ်င္းေတြအားလုံးထဲမွာ ဘယ္သူ႔ကုိအခင္ဆုံးလဲလုိ႔ ခဏခဏေမးတတ္တဲ့ က်ေနာ့္ကို “အားလုံးကို အတူတူခင္ပါတယ္ကြာ”လုိ႔ ျပန္ေျဖတုိင္း စိတ္ေကာက္တတ္တဲ့ က်ေနာ္။ ေနာက္ဆုံး သူက “စ တာပါကြာ။ မင္းကုိ အခင္ဆုံးပါ” လုိ႔ျပန္ေခ်ာ့တတ္တယ္။
သူနဲ႔က်ေနာ္ ဘတ္စ္ကားအတူတူစီးရတုိင္း သူ႔ပခုံးကုိမွီၿပီး အိပ္တတ္တဲ့က်ေနာ္က က်ေနာ့္ထက္ အရပ္နိမ့္ေသာသူ႔ကုိ “အရပ္နိမ့္တဲ့သူေတြနဲ႔ သူငယ္ခ်င္းျဖစ္ရတာ မေကာင္းပါဘူးကြာ… အရပ္ျမင့္တဲ့ သူတေယာက္ေတာ့ ရွာဦးမွ…” လုိ႔ က်ေနာ္သူ႔ကုိ အျမဲစေနာက္မိတယ္။ သူက က်ေနာ္အမႈမဲ့ အမွတ္မဲ့ ေျပာလုိက္တဲ့ စကားေလးတခြန္းကအစ အဟုတ္ႀကီးထင္မွတ္ကာ တေယာက္တည္းႀကိတ္၀မ္းနည္း ေနတတ္သူ။
တခါသားက က်ေနာ္ေက်ာင္းကုိေရာက္ေတာ့ အတန္းကုိ အရင္ဆုံးေရာက္တဲ့သူ႔ကုိ က်ေနာ္ႏႈတ္ဆက္ေတာ့ သူ႔ဆီမွ ဘာတုံ႔ျပန္မႈမွျပန္မလာခဲ့။ က်ေနာ္လည္း ဘာျဖစ္ေနပါလိမ့္ဆုိတဲ့ အေတြးနဲ႔ေပါ့။ သူ႔အိမ္မွာမ်ား ကိစၥတခုခုရွိေလမလား၊ ဘာမ်ားအဆင္မေျပစရာ စိတ္ညစ္စရာေတြမ်ား ရွိေနမလားဆုိတဲ့ အေတြးနဲ႔ က်ေနာ္သူ႔ကုိ အမ်ဳိးမ်ဳိးေမးမိတယ္။ ဘယ္လုိပဲေမးေမး ေက်ာက္႐ုပ္တ႐ုပ္လုိ ထုိင္ေနတဲ့သူ႔ကုိ စိတ္ပ်က္မိတာေတာ့ အမွန္။ တရက္ၿပီး တရက္… ဘယ္လုိေမးေမး စကားျပန္မလာ။ က်ေနာ္လည္း သုံးရက္ေျမာက္ေန႔တြင္ေတာ့ “ဒီေလာက္ေတာင္ျဖစ္လွတာ…မေခၚလည္းေနေပါ့…” လုိ႔ေတြးၿပီး သူ႔ကို မသိသလုိေနမိလုိက္တယ္။ သူနဲ႔မေခၚျဖစ္တဲ့ တပတ္အတြင္းမွာေတာ့ က်ေနာ့္အတြက္ ေတာ္ေတာ့္ကုိ ေျခာက္ေျခာက္ကပ္ကပ္ႏုိင္လွတဲ့ ေန႔ရက္ေတြပါပဲ။
ေနာက္တပတ္ ေက်ာင္းျပန္ဖြင့္ေတာ့ အတန္းထဲမွာ၀င္ထုိင္လုိက္တယ္ဆုိ သူ႔ဆီက စကားသံၾကားရတယ္။ က်ေနာ္လည္း ၀မ္းသာသြားမိတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဟုိတပတ္က မေခၚဘဲေနတဲ့သူ႔ကုိ သိပ္ေတာ့မၾကည္။ “ေျပာပါဦး…ဟုိတပတ္က ဘာျဖစ္လုိ႔မေခၚတာလဲ…” လုိ႔ က်ေနာ္ေမးေတာ့ သူျပန္ေျဖ လုိက္တဲ့အေျဖက စိတ္တုိခ်င္စရာ။ သူေျပာတာက “ေဗဒင္က သူငယ္ခ်င္းနဲ႔ တပတ္မေခၚရဘူးလုိ႔ ေဟာထားလုိ႔”  တဲ့။ ငုိရခက္ ရယ္ရခက္ သူ႔အေျဖေၾကာင့္ အဲဒီတုန္းက က်ေနာ္စိတ္ဆုိးမိေသး။ သူ႔လုိ တပတ္ေတာ့မၾကာ။
ေနာက္ပိုင္း က်ေနာ္တုိ႔ေတြ ေက်ာင္းေတြၿပီးသြားၾကေတာ့ အရင္လုိေန႔စဥ္မဆုံျဖစ္ၾကေတာ့။ အလုပ္ေတြကိုယ္စီနဲ႔ အရင္လုိ မလြတ္လပ္ၾကေတာ့။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ့္မွာ ၀မ္းနည္းစရာပဲရွိရွိ ေပ်ာ္စရာပဲရွိရွိ သူ႔ကိုဖုန္းဆက္ၿပီး လွမ္းေျပာေနက်။ တခါတေလ က်ေနာ္ေနမေကာင္းျဖစ္ရင္လည္း က်ေနာ္နဲ႔အနီးဆုံးမွာရွိတဲ့ သူ႔ကုိပဲလွမ္းေျပာျဖစ္တယ္။ အဲဒီအခါမ်ဳိးမွာ အလုပ္မအားတဲ့ၾကားက က်ေနာ္ အတြက္စုိးရိမ္ပူပန္ၿပီး လာၾကည့္တတ္ေသးတယ္။ ေဆးေသာက္ေၾကာက္တဲ့က်ေနာ့္ကို ေဆးေသာက္ဖုိ႔ မတည့္တာေတြ မစားဖုိ႔ တဖြဖြေျပာရင္း ကေလးတေယာက္ကို စုိးရိမ္သလုိမ်ဳိး စုိးရိမ္တတ္ျပန္တယ္။
အဲ…ပုရြက္ဆိတ္ကေလးက က်ေနာ့္ေဖေဖနဲ႔ေမေမကုိလည္း က်ေနာ္ေခၚသလုိ ေဖေဖနဲ႔ေမေမပဲ ေခၚသဗ်။ ၿပီးေတာ့ ဖြားဖြားတုိ႔ကိုလည္း ဒီအတုိင္းပဲ။
အခုဆုိရင္ က်ေနာ္နဲ႔သူေတြ႔ျဖစ္ရင္ က်ေနာ္က ေက်ာင္းတုန္းကလုိမဟုတ္ေတာ့တဲ့အေၾကာင္း ေျပာင္းလဲလာတဲ့ အေၾကာင္း သူေျပာတတ္တယ္။ အရင္ကလုိ စိတ္ခဏခဏ မေကာက္တတ္ေတာ့ တာေတာ့ က်ေနာ္ကုိယ္တုိင္၀န္ခံပါတယ္။ စိတ္ေကာက္ရင္လည္း မေခ်ာ့တတ္တဲ့သူနဲ႔ အေနမ်ားလာလုိ႔ ထင္ပါရဲ႕။ အဟဲ။
က်ေနာ့္ရဲ႕ ဂ်ီက်မႈေတြကို မၿငီးျငဴဖူးတဲ့ ပုရြက္ဆိတ္ေလး၊ က်ေနာ့္အေပၚ အေကာင္းျမင္တတ္တဲ့ ပုရြက္ဆိတ္ေလး၊ က်ေနာ္အတြက္ အရာရာကုိစုိးရိမ္ပူပန္ေပးတဲ့ ပုရြက္ဆိတ္ကေလး… ဒီလထဲမွာ က်ေရာက္တဲ့ ေမြးေန႔ေလးမွာေပ်ာ္ရႊင္ပါေစေနာ္။

No comments:

Post a Comment