Saturday, January 1, 2011

Happy New Year!!! လုိ႔ မေျပာျဖစ္လုိက္တဲ့ က်ေနာ္



၂၀၁၀ကေန ၂၀၁၁ခုႏွစ္ကုိ ေျပာင္းတဲ့ည။ ၃၁ရက္ေန႔ည ၁၁း၃၀ေလာက္မွာ ကန္ေတာ္ႀကီး ကရ၀ိတ္ဥယ်ာဥ္ကမၻာထဲကုိ က်ေနာ္ေရာက္သြားခဲ့တယ္။ က်ေနာ္တုိ႔ ကန္ေတာ္ႀကီးထဲမ၀င္ခင္ ကားေတြတန္းစီၿပီး လမ္းပိတ္ေနလုိ႔ အျပင္မွာ ခဏေစာင့္ေနရတုန္း က်ေနာ့္ေဘးဘီကို တခ်က္ၾကည့္မိ လုိက္တယ္။ ျမင္ရတဲ့ ျမင္ကြင္းေၾကာင့္ အမ်ဳိးအမည္မသိေသာ ခံစားမႈတခုကို က်ေနာ္ခံစားလုိက္ရတယ္။ အသက္ႏွစ္ဆယ္၀န္းက်င္ မိန္းကေလးတဦး အရက္အလြန္အကၽြံ မူးေနေသာျမင္ကြင္း။ အဲဒီေနာက္ သူမရဲ႕ေဘးမွ အမ်ဳိးသားႏွစ္ဦးက တဖက္စီကတြဲလွ်က္ အငွားယာဥ္တစီးေခၚကာ အဲဒီမိန္းကေလးကုိတင္ၿပီး ထြက္သြားၾကေသာ ျမင္ကြင္း။ အဲဒီျမင္ကြင္းကုိ က်ေနာ္ အစအဆုံးလုိက္ၾကည့္ေနမိတယ္။
ခဏအၾကာမွာေတာ့ ကားေတြအနည္းငယ္ရွင္းသြားတာနဲ႔ ကန္ေတာ္ႀကီးထဲကုိ ၀င္လာခဲ့တယ္။ ဟုိတစု ဒီတစု လူအုပ္စုေတြ ၀ုိင္းဖြဲ႔ၿပီး စားေသာက္ေနတာ လည္းရွိရဲ႕။ တခ်ဳိ႕လည္း မိသားစုေတြ။ တခ်ဳိ႕လည္း သူငယ္ခ်င္းေတြ။ အဲဒီထဲမွာ ခ်စ္သူစုံတြဲေတြလည္းပါရဲ႕။ Happy New Year ညဆုိေတာ့ အားလုံးေပ်ာ္ရႊင္ ေနၾကပုံပါပဲ။ ေပ်ာ္ရႊင္နည္းအမ်ဳိးမ်ဳိးနဲ႔ေပါ့။
ဒီေဂ်ဖြင့္ၿပီး ဟက္ပီးနယူးရီးယားကုိ ေပ်ာ္ရႊင္ျမဴးတူးစြာ ကခုန္ႀကိဳဆုိေနသူမ်ားကလည္း အမ်ားသား။ ေနာက္ၿပီး သီခ်င္းဆုိသူေတြ၊ အဲဒီအသံေတြကုိ ခံစားနားဆင္ေနသူေတြ၊ ခ်စ္သူနဲ႔အတူ တီးတုိးညင္သာ ခ်စ္စကားဆုိေနသူေတြ၊ ၿပီးေတာ့ သူတုိ႔နဲ႔အတူ ကပ္ပါလာတဲ့ အနံဆုိးေတြနဲ႔ တေလာကလုံး သူတုိ႔ပဲရွိတယ္ လုိ႔ ယူဆၿပီး အသံကုန္ဟစ္ၿပီး ေအာ္ဟစ္ဆူပူေနသူေတြ၊ ၿပီးေတာ့….။ ေအာ္ က်န္ေသးတယ္…က်ေနာ့္လုိ႔ ဟုိေငးဒီေငးနဲ႔  ေယာင္ခ်ာခ်ာျဖစ္ေနတဲ့ သူေတြလည္း အနည္းငယ္ရွိရဲ႕။ အဲ…က်ေနာ္ အေငးေကာင္းလုိ႔ဗ်ာ အတူပါလာတဲ့တေယာက္ သတိေပးလုိ႔ ကံေကာင္းလုိ႔ သီသီေလးလြတ္သြားတာ။ လမ္းလယ္ေကာင္မွာ မူးၿပီးအန္ထားတဲ့ အန္ဖတ္ပုံႀကီးက နည္းနည္းေနာေနာႀကီး မဟုတ္ဘူးဗ်ာ။ က်ေနာ့္အတုိင္းသာဆုိ တက္နင္း မိေတာ့မွာ။ ခုေတာင္ေျပာရင္းနဲ႔ မ်က္စိထဲေပၚလာတယ္။ ေမ့ပစ္လုိ႔ မရတာခက္တယ္..ခက္တယ္။
၁၂နာရီထုိးဖုိ႔ကလည္း သိပ္မလုိေတာ့ဘူး။ အဲဒီထဲမွာပဲ လွည့္ပတ္သြားေနရင္း သတိလက္လြတ္ မူးေနတဲ့ မိန္းကေလးေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကုိေတြ႔မိတယ္။ ေကာင္ေလးေတြက ေဘးကေနတြဲလုိ႔။ ေနာက္ဆုံး ေတြ႔လုိက္တဲ့ မိန္းကေလးတေယာက္ကေတာ့ အမ်ဳိးသားတေယာက္ေပြ႔ခ်ီလုိ႔။ က်ေနာ္က မဆီမဆုိင္ အဲဒီမိန္ကေလးေတြအတြက္ စိတ္ပူေပးေနမိတယ္။ အတူပါလာတာ သူငယ္ခ်င္းေတြလား၊ ဒါမွမဟုတ္ မိတ္ေဆြေတြလား သူတုိ႔ေတြက မိတ္ေဆြေကာင္း သူငယ္ခ်င္းေကာင္းေတြေကာ ဟုတ္ပါရဲ႕လား။ အမူးလြန္ေနၿပီး သတိလက္လြတ္ျဖစ္ေနတဲ့ လူတေယာက္ဟာ အမွားအမွန္ေ၀ဖန္ပုိင္းျခားႏုိင္ပါ့မလား။ အဲဒီ အေတြးေတြနဲ႔ က်ေနာ္မြန္းက်ပ္ေနခဲ့တယ္။ အေပ်ာ္လြန္ကဲမႈတခုရဲ႕ ေနာက္ကြယ္မွာ ဘာေတြရွိေနမွာပါလိမ့္။
က်ေနာ္အေတြးလြန္ေနမိခ်ိန္မွာပဲ Happy New Year လုိ႔ ေအာ္ဟစ္သံေတြ က်ေနာ့္နားထဲကုိ ၀င္လာတယ္။ က်ေနာ္လား... က်ေနာ္ Happy New Year လုိ႔ မေျပာျဖစ္လုိက္ပါဘူး။ က်ေနာ္ ႏွစ္သစ္မွာ ဆုေတာင္း ေနမိတာက တခုတည္းရယ္ပါ။ အဲဒီဆုကေတာ့ က်ေနာ္ေတြ႔ခဲ့ရတဲ့ အမူးလြန္ေနတဲ့ မိန္းကေလးေတြ မိဘေတြရဲ႕ အရိပ္ေအာက္ကို လုံျခံဳေဘးကင္းစြာနဲ႔ ျပန္ေရာက္ပါေစဆိုတဲ့ တခုတည္းေသာ ဆုကုိပဲ က်ေနာ္ ေတာင္းျဖစ္ လုိက္တယ္။
ဓာတ္ပုံ -  ဂူဂဲလ္

No comments:

Post a Comment